Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:ler:

Man kan komme seg inn i bunaden om man ikke har kjempe mage.

Bunaden min ble sydd etter hvordan jeg var som 15 åring, siden den tid har jeg lagt på meg litt over 20kg, og det ser ut som jeg har gravidmage. Men jeg kom da inn i den i september :ler:

Det finnes vel mange flotte kjoler dere heller kan bruke :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neytiri å devilina er ræsere på strikking :jepp: Og Icing også :Nikke:

Jeg vil ha lofotbunaf-burka... tova! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en Vest-Telemark bunadburka blir knall på meg :nigo: og så kan jeg til og med driste meg til en hijjab, for det hører jo skaut til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.....:klø: Et Norsk kurs? eller... vi må vel ha motsatt... sånn at vi lærer om deres kultur og :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vår er jo av prima kvalitet, kopier av ordentlige bunader, tovede - holder varmen om det er minusgrader og snø i nord - kler ut varmen om det er varmt i sør :opplyser:

:dåne: så stygge de var :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei!! Noen har stjålet ideèn vår!! :dåne:

Men jeg så ingen strikket eller tovet da :ler:

Edit: enig med Icing, fy f*** så stygge :dåne:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på jobb igjen etter kiropraktortime, fødselskurs og svangerskapskontroll hos legen.. :Nikke: Alt er fint og flott, men jeg er 100% sykemeldt fra 1.mai og til jeg skal i permisjon.. pga at jeg må ha tid til denna sykdommen :glare: Den tar bare mer og mer tid og plass ettersom magen vokser.. :roll:

Men ellers alt fint og flott altså :Nikke: Nå skal jeg jobbe i noen timer til så skal jeg hjem og tenke på alt jeg burde ha gjort av husarbeid som jeg ikke gidder.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, da har du jo bare noen dager igjen på jobb da, før du har langfri!! *ikkedetminstemusinnelig* :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har jo det... meeeeen jeg har jo en del kunder skrevet opp allerede de neste 14 dagene, så litt skal jeg jobbe uansett.. :sjenert:

Men hun legen mente at jeg skulle sykemeldes fra 17.mai uansett siden jeg begynner avviklingen av salongen da og ikke har noe inntekt, så da lurte hun på om hun bare skulle skrive sykemelding på resten av perioden siden vi var i gang alikevel...

Jeg kjenner jeg er mer sliten i bekkenet nå om dagene, så det skal bli godt å nå si nei til folk uten å få dårlig samvittighet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke misunnelig!

:fnise:

Ikke bry deg om husarbeid da, nå har du mange dager å gjøre det på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...