Muffin! Skrevet 19. april 2010 #1901 Del Skrevet 19. april 2010 Å jobbe 12-15 hørtes ganske så behagelig ut. Bra du er i bedre humør i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. april 2010 #1902 Del Skrevet 20. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2010 Forfatter #1903 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Heisann sveisann I mangel på overskudd om dagene er jeg bare så vidt innom, og det skjer veldig lite for tiden så jeg har liksom ikke så mye å skrive om Men det er hyggelig å se at det har vært besøk her I dag har vi vært på sykehuset å sjekket lisja igjen Hun hadde vokst litt mer siden sist så nå veier hun sa 1500g som er ca 6% under snittet Men det er vi fornøyde med Jeg ble også satt med en sånn dings på magen som målte hjerteaktiviteten på henne og så fikk jeg en knapp i hånda som jeg skulle trykke på hver gang hun sparket Ble mange trykk gitt Alle blodprøver, blodtrykk og urinprøver var også fine Det er deilig å vite! Diabetesdama mi var veldig fornøyd med meg og det er også utrolig deilig Etter vi var ferdige på sykehuset dro vi på Biltema en tur, så dro vi å besøkte broren til Ælen også dro vi på Cubus der snuppa fikk seg to nattdrakter og to bodyer mens mammaen fikk en bolero Og ikke minst på tilbords der jeg kjøpte sånne brett for å lage muffins i De er kjekke for da renner ikke muffinsene utover så mye som de gjør i papirformene Og nå er vi kommet hjem da... er sliten kjenner jeg Lenge siden sist jeg har holdt det ggående i så mange timer uten å slappe av :gjeiper: Endret 21. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. april 2010 #1904 Del Skrevet 21. april 2010 Så bra å høre at alt står bra til med vesla!! Kos deg og slapp av i kveld nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. april 2010 #1905 Del Skrevet 21. april 2010 Godt å høre at alt står bra til i magen Du får slappe godt av i kveld, det har du fortjent etter en slik turbodag som du har hatt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. april 2010 #1906 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) litt for gode nyheter! Sånn muffinsbrett har jeg også, men anbefaler å sette ned vanlige former, slipper at muffinsene sitter fast, jeg måtte skremme ut mine en gang Endret 22. april 2010 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1907 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg blir å bruke papirformer neddi dem ja Dessuten var begge jeg kjøpte litt ødelagte i malingen/lakken slik at de flasser litt... og jeg vil ikke ha teflonflass i muffinsene Det er jo mye mer lettvindt å holde brettene rene også når man bruker papirform nedi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1908 Del Skrevet 22. april 2010 for muffinsbrett Jeg er avhengig av mine to (normal str og jumbo str) Perfekte muffins hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. april 2010 #1909 Del Skrevet 22. april 2010 Så godt å lese at alt sto bra til både med mor og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. april 2010 #1910 Del Skrevet 22. april 2010 Godt å høre at alt står bra til Masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1911 Del Skrevet 22. april 2010 Kanskje jeg skal bake litt muffins? :klø: Må jo prøve brettene Også er jeg litt rastløs... har mest lyst å vaske klær (av alle ting) men har jo solgt vaskemaskinen så det er vanskelig Hadde håpet at Ælen og en kompis skulle komme seg avgårde på salongen min i dag og hente vaskemaskinen og trommelen slik at jeg fikk det hjem Koselig å se at dere besøker meg her inne Selv om det ikke står så mye fornuftig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2010 #1912 Del Skrevet 22. april 2010 Det er da ikke for fornuftige innleggs skyld at man tar turen innom boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1913 Del Skrevet 22. april 2010 Er du frekk eller? Her i boka er det kun visdomsord å finne eller... ------------- Plutselig var en ladning sjokolademuffins med sjokoladebiter ferdig Bare synd at de er fulle av sukker.. Men satser på at vi får besøk av Ælen kompisen da og at de kan få muffins som belønning for bæring av vaskemaskin og trommel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1914 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg liker at du bruker kvinnelist og kjøkkenevner til å få det som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1915 Del Skrevet 22. april 2010 Pølsemuffins må da være en ny greie.. Muffinsrøre uten sukker (tilpasset salt hovedingrediens) med pølse og ost :sikle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1916 Del Skrevet 22. april 2010 Det er sikkert rågodt til suppe eller gryteretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1917 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, jeg har oppskrift på ostemuffins som mange bruker til supper, å den var rågod. Og siden vi bruker fancy form blir de luftige også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. april 2010 #1918 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg må skaffe meg slike muffinsformer skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1919 Del Skrevet 22. april 2010 deler du oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1920 Del Skrevet 22. april 2010 Såklart, alt godt innen oppskrifter skal deles Ostemuffins 250 g hvetemel 3 ts bakepulver 200 g revet Norvegia eller Jarlsberg revet 4 egg 3 dl TINE Lettrømme eller Kesam 1/2 ts salt 1/2 ts paprikapulver Slik gjør du det Muffinsformer. I stekeovnen: 160 grader i ca. 25 minutter. Bland alle ingrediensene i en bolle, enten med visp eller for hånd eller forsiktig med mikser. Fordel deigen i former, ca 3/4 fulle. Stekes på plate nederste del av ovnen. Spises lune eller kalde. Tips: Skjær gjerne et snitt over muffensen og legg i litt salat eller annet ønsket pålegg eller tilsett ca. 50 g skinke i halvparten av deigen og du får en annen god variant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå