Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg skal legge ut litt bilder jeg :Nikke:

Her er magen min i dag 29+3:

15028_415655515398_752400398_5547471_4224572_n.jpg

Og her er noen lapper fra teppet jeg strikker til lisja :Nikke: Lager de med litt forskjellige farger og teksturer slik at det blir litt mer spennende en bare helt like flater :)

15028_415656200398_752400398_5547480_3785018_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine magen :rødme:

Og foreløpig ser det ut som om det blir et kjempe flott teppe! Likte veldig godt fargene du har valgt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :rødme:

Jeg liker også fargene :jepp: Nå BØR det være en jente huleboer altså :ler:

Skal sy sammen lappene med ulltråd i samme farge som den mørkebrune lappen, så har jeg kjøpt et skikkelig bredt silkebånd i omtrent den hviteste lappefargen som jeg skal brette rundt kanten og sy fast :jepp:

Har troen på at det blir bra tilslutt :) Ser iallefall bra ut i hodet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage, missunner at det bare er en søt liten kul :gjeiper:

så koselig teppe det blir da, jeg har så lyst å hekle et teppe, men foreløpig tror jeg tøfflene holder.....de har jo jeg begynnt med igjen fra begynnelsen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo nesten bare en liten kul :fnise: Ingen tror meg når jeg sier hvor langt jeg er på vei, men det skjønner jeg godt ;) Men det er jo litt deilig å slippe å være så stor og tung da :Nikke: Da hadde jeg nok blitt veeeeldig mye mer lei og umotivert... Må bare se det positive i det man kan :jepp:

Begynte du helt på nytt stakkar? :fnise: Det blir sikkert bra til slutt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig, synes det ligner mer på hvor langt jeg har kommet.....kanskje jeg skal legge in nytt bilde snart :klø:

Ja herrigud den sokken ble jo så lang at den hadde sikkert nådd opp låret til lill Bumba....for selve fotstørrelsen var på nyfødt...altså str.50.....så ja begynnte på nytt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine du :hjerte:

Og for et flott teppe! Slik vil jeg lage når jeg får bebis. Tror det blir veldig fint med silkebånd rundt :jepp:

Gleder meg til å se det ferdig! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargene og teppet kjmpe godt!!! :nigo:

Fine magen :strix: Har din også stoppet opp? Folk tror heller ikke jeg er i uke 27 når jeg kommer gåendes... men heller stor og tung på slutten enn nå... phu!!!!! :jepp:

Nå er jeg søren meg snart ferdig med monsterbuksa og... men tror du søren meg ikke jeg gikk tom for det lilla garnet... 1 sånn lille rad med 6 omganger.... pokker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten og nett mage :nigo: Den vokser jevnt og trutt,, men bare veldig sakte :fnise:

Jeg har god tro på teppet jeg også :jepp: Gleder meg til å finne ut hvordan det ser ut ferdig :ler: Men har dere noen innvendinger på hvilken størrelse jeg skal lage det i? :klø:

Jeg tenker at det skal passe i sprinkelsengen.. såååå omtrent 120x90cm? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte på det også :Nikke: For det er veldig greit å ha et ullteppe i vogna på sommeren istedet for lammeskinn siden det er så tykt har jeg forstått :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sveis Mia :vinke:

Formen er egentlig veldig bra :Nikke: Men jeg kjenner jeg er mer sliten og ting tar litt lengre tid og slikt ;) Det er vel en naturlig del av utviklingen regner jeg med :lol:

Så er jeg dritlei generelt nå pga blodsukkeret... Det er bare et mas og jeg koser meg ikke med å være gravid, men føler meg hemmet og teit pga den forbanna sykdommen.. :sur:

Men det er godt å vite at det går over og jeg blir normal igjen etterpå :jepp:

Heldigvis ikke lenge igjen nå nei :hoppe: Jeg skal be på sykehuset om belønning for å være flink med sykdommen at jeg kan få bli satt i gang et par uker før :lol: Hehe... skal spørre bare på tull da, men hvis de går med på det er jeg all-in :jepp:

Ingenting hadde vært bedre enn å få sykdommen tilbake på rett kjøl tidligere :)

Så bra at formen er fin! Skjønner du er lei blodsukkeret ja. Visste faktisk ikke at det var så problematisk for diabetikere å være gravid. :troest:

Du får trøste deg med at det blir bra igjen etterpå ja! :jepp: Er vel godt å tenke på det.

Du har fin mage :) Mange som er større enn det der når de er så langt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare bare ;) Jeg trodde heller ikke det var så problematisk.. kjenner ingen som har diabetes som har vært gravid med det, så det er liksom ikke noe jeg har hørt så mye om :) Det eneste jeg viste fra før var at man måtte være mer nøye med målinger mens man gikk gravid, men jeg vill tørre påstå at jeg ikke viste så mye da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at folk begynner å stresse nå for at jeg skal ut i permisjon om ikke så lenge :ler: Folk dom nettopp har klippet seg bestiller ny time igjen til om 4 uker slik at de er sikre på å få en siste klipp av meg :ler: Men det er jo koselig å bli satt pris på da :rødme:

Nå skal jeg spise pølse :hjerte: Det er det nye her i huset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bytta ut grandis med pølse :ler:

Det er ofte slik at når man finner er favorittfrisør er det vanskelig å overlate håret til noen andre :sjenert: Så jeg forstår kundene dine veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har visst det :ler: Jeg begynte å få så høyt blodsukker når jeg spiser pizza at jeg kuttet det ut... Men i går lagde vi pizza igjen :jepp: Da med grov bunn og det funket veldig bra :hoppe: Så det blir vel det til middag i dag også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det fiskeboller i hvit saus, ikke akkurat det som frister mest i dag, da jeg har fått dilla på grillmat og potetsalat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh fiskeboller er også nammis :sikle: Jeg har alt jeg trenger for å lage det også, så kanskje det blir i morgen det ;)

Grillmat ja :hjerte: Det er heller ikke vondt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...