Minttu Skrevet 8. april 2010 #1801 Del Skrevet 8. april 2010 Vi kvinner må stå sammen på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1802 Del Skrevet 9. april 2010 29 uker i dag Bare 11 igjen Skulle ønske jeg enda fulgte menstermin, for da hadde jeg vært 30+1 i dag Og da hadde det bare vært 10 uker igjen Men men... sitter på jobben jeg og daffer.. orker ikke dra hjem Håper liksom bare at noen skal se den fine tilbudsplakaten på døra mi og komme inn å handle uante mengder med hårstæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. april 2010 #1803 Del Skrevet 9. april 2010 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2010 #1804 Del Skrevet 9. april 2010 for 29 uker! Og bare 11 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1805 Del Skrevet 9. april 2010 Nytt prosjekt på gang Prosjekt lappeteppe til babygurien Det ser veldig fint ut inne i hodet mitt Har ikke sett noen bilder av slik det kommer til å bli så dere får ikke se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. april 2010 #1806 Del Skrevet 9. april 2010 Men jeg vil jo se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1807 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) øøøøh...? :klø: edit: det var et innlegg med en naken neger med noe tre greier over tissefanten i et helikopter eller noe her, men det forsvant plutselig igjen... Så stod det noe om Kuk-leif-kukrin eller noe.. heh... Men My: Jeg skal legge ut bilder etterhvert som jeg holder på Dette lager jeg fra scratch i hodet Endret 9. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. april 2010 #1808 Del Skrevet 9. april 2010 Da gleder jeg meg til etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. april 2010 #1809 Del Skrevet 9. april 2010 øøøøh...? :klø: edit: det var et innlegg med en naken neger med noe tre greier over tissefanten i et helikopter eller noe her, men det forsvant plutselig igjen... Så stod det noe om Kuk-leif-kukrin eller noe.. heh... Hva?? Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. april 2010 Forfatter #1810 Del Skrevet 9. april 2010 jepp! Jeg ble litt sånn satt ut... Det var en bruke som liksom hadde lagt det inn og det var vel den som het et eller annet med kuk-bla-bla... Og i signaturen stod det bare "bæsjbæsjbæsjbæsj...osv osv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. april 2010 #1811 Del Skrevet 9. april 2010 Også ble den bare borte :klø: Haha så merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1812 Del Skrevet 10. april 2010 Ja den strider jo litt i mot reglene her på KG, så jeg regner med det var et troll av noe slag som har postet det flere plasser slik at moddene tok seg av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. april 2010 #1813 Del Skrevet 10. april 2010 Troll kan sprekke rimelig fort for 29 uker!!!! Snart ferdig jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1814 Del Skrevet 10. april 2010 Ja heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1815 Del Skrevet 10. april 2010 Har fått strikket masse lapper til teppet til Lisja i dag SÅnn ca omtrent 4 og en halv Er så trøtt i øynene nå.. Tror jeg må lure Ælen med meg til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1816 Del Skrevet 11. april 2010 Har du gitt opp buksa eller? Har et bein igjen jeg... men... har liksom holdt på med tusen prosjekter... hmmm... kanskje jeg skal sette meg ned nå og bli ferdig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1817 Del Skrevet 11. april 2010 Nei buksa er ferdig strikka Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det med øynene også sy inn strikk i midjen Meeeen jeg ble rimelig missfornøyd.... den ble så rar form på at jeg har mest lyst å bare la den ligge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1818 Del Skrevet 11. april 2010 skjønner hva du mener.... syntes jo min ble for stor, men etter litt mer sammenligning med klære jeg har kjøpt etc, så er den ikke så ille alikevel... for hun kan jo ha noe under.. er 6 mnd størrelse jeg strikket så Nei hun skal versågod få lov til å bruke den og når hun blir eldre og ser bilde av seg som barn... så lurer hun nok på hva i granskuen ho mor har tredd på ho eller noe... Øyne ja... er jo bare å brodere, tror ikke det er så veldig vanskelig. Eller om du rett og slett syr på knapper... spørs hvor godt det er å sitte på men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1819 Del Skrevet 11. april 2010 Ja jeg tenkte jo på å brodere på, meeeen så fant jeg ut at jeg heller vil bruke litt hvit filt eller noe og sy på Tror det blir myyye finere, for det er utrolig vanskelig å brodere fint på strikking Men det er jo enda lenge til vinteren så jeg har gooood tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #1820 Del Skrevet 11. april 2010 DET var en lur idé! Har ikke tenkt på det... så mye enklere da gitt. TAkk for tips Ja da... kremt... lenge til vinter.... men den korte sommeren vi har i Norge og den evig lange vinteren, så er den her fortere enn man aner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå