Devilina Skrevet 7. april 2010 #1781 Del Skrevet 7. april 2010 Nei... igjen? :dåne: Hva skjer med vannforsvinningen hos dere da.. noe som er lekk nå eller? Huff... litt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. april 2010 Forfatter #1782 Del Skrevet 7. april 2010 Det er samme lekkasjen som sist.. Den har gått opp igjen... Heldigvis er vi ikke heeeeelt fri for vann.... den renner så vidt noe ut av kranen når vi har på fult trykk, så det fylles heldigvis i toalettet! Så da slipper vi det problemet iallefall Det er sinnsykt hvor mye vann det går bare for å skylle ned i do :dåne: Og jeg gidder ikke å hente vann flere ganger om dagen for å hive i dass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. april 2010 #1783 Del Skrevet 8. april 2010 Håper det går i orden fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1784 Del Skrevet 8. april 2010 Fortsatt tomt for vann.. Må vel bare belage oss på at det blir slik i noen dager.. I dag er tapeten min full! Jeg skal til jordmor og på ammekurs etterpå, jeg må på apoteket å hente medisin, på NAV med foreldrepengesøknaden også skal vi i en annen bank i møte for å høre om vi kan få lån og gå over til å bli kunder hos dem Så i dag blir det ikke noe jobb Jeg liker det jeg Så nå skal jeg egentlig bare spise og fikse meg, så må jeg dra å fylle bensin og dra avgårde Blir spennende å se om jeg har lagt på meg noe mere nå siden sist jeg var hos jordmor Har jo klart meg med bare 1,4kg helt siden starten av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. april 2010 #1785 Del Skrevet 8. april 2010 Lykke til hos jordmor og med resten av bissidagen. Håper vannet er tilbake når du kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. april 2010 #1786 Del Skrevet 8. april 2010 Lykke til hos jordmor Venter på oppdatering, noe spennende må vel ha skjedd i løpet av dagen... den var jo ganske travel Men ammehjelp... så tidlig? Trodde det var noe man fikk ETTER fødsel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1787 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke ammehjelp, men ammekurs bare Det er et tilbud de har til oss her i bygda slik at vi vet litt mer om hva vi går til og hvilke problemer vi kan støte på o.l Blir jo alà fødselskurs bare om amming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. april 2010 #1788 Del Skrevet 8. april 2010 Lykke til hos jordmor Og håper at resten av denne travle dagen din blir bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2010 #1789 Del Skrevet 8. april 2010 Håper alt gikk bra hos jordmor og på ammekurs! Mye rart man må lære noe om for å bli foreldre skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1790 Del Skrevet 8. april 2010 Da var jeg hjemme igjen Jeg kan ha så mye sex jeg vil Det må feires! Og ellers lite nytt... Vesla har det bra, sparker etter jordmoren og koser seg i magen, og jeg har faktisk gått ned en kilo siden sist! Så dvs at jeg har lagt på meg 400g iløpet av hele svangerskapet Ammekurset kunne jeg sikkert klart meg foruten Vi så bare en film om amming og sånt... alt som var på filmen var sånn som jeg faktisk viste fra før etter å ha lest her på KG Vondt i hodet fikk jeg og at å se på den bitte lille TV'n.. Så nå skal jeg spise pølse og sove litt tror jeg... Så må vi vel dra en eller annen plass for å få dusjet iløpet av dagen.. Her er det fortsatt ikke nok vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. april 2010 #1791 Del Skrevet 8. april 2010 Juhu for sex og 400 gram og superjente i magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1792 Del Skrevet 8. april 2010 Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. april 2010 #1793 Del Skrevet 8. april 2010 da får jeg tørke litt lenger alene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1794 Del Skrevet 8. april 2010 Stakkars Jeg kan tørke iallefall til i morgen sammen med deg Det er ikke sikkert det blir noe før på lørdag, så kanskje jeg tørker helt til da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. april 2010 #1795 Del Skrevet 8. april 2010 Minttu, jeg kan tørke med deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. april 2010 #1796 Del Skrevet 8. april 2010 Er det bare gravide som får lov til å tørke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2010 #1797 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg vil ikke tørke.. Skal bli godt å komme tilbake til leiligheten vår, så vi slipper å smugpule.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. april 2010 #1798 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Minttu, jeg kan tørke med deg, jeg. Supert Jeg får meg noe snart altså, men alikevel skal det være tørt. Alt dette vi kvinner må putte i oss altså Er det bare gravide som får lov til å tørke...? Nei, for jeg er ikke gravid! Endret 8. april 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. april 2010 #1799 Del Skrevet 8. april 2010 Er det bare gravide som får lov til å tørke...? Nei, for jeg er ikke gravid! Jeg er heller ikke gravid. Jeg har bare Mannen utenbys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2010 Forfatter #1800 Del Skrevet 8. april 2010 Det er bra dere får løst verdensproblemer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå