Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Det var mye snø! :snø: Merker jeg er glad for at den vi har her har begynt å smelte nå. :)

Hurra for vann! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ælen kjørte seg fast meg scooteren utfor her nå... jeg lo godt :glare: Helt til han fortalte meg at motoren ble ødelagt og han ikke vet hvor dyrt det blir.. :sukk:

Meeeen men... da sparer vi bensinpengene iallefall :fnise: Også får jeg ha han hjemme på lørdagene istedet for at han drar på svenskegrensen for å kjøre :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mye snø! Jeg er jammen glad jeg bor her jeg gjør, så det er vår og sommer når det skal være :fnise:

Meste av snøen pleier som regel å være borte på bursdagen min, i fjor satt vi ute på verandaen i sola da jeg feira dagen :)

Koselig med magebilde! Så flott du er :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Shnapsi :hug:

Ja snøen pleier å ligge en stund her :ler: Ifjor hadde vi faktisk godt over 20 varmegrader på 17.mai og det var helt nyyyydelig :jepp: Ingen snø og grønt og fint overalt! :hoppe:

Men de andre årene så langt tilbake jeg kan huske har det vært rundt 0 grader eller bare noen få varmegrader og regn/sludd/snø og brune brøytekanter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er kjedelig når det er sånn på 17.mai! Da skal det være sol, grønt gress og bare flott :fnise:

Vi får ta bilde på 17.mai og vise hverandre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo slik det bør være :Nikke:

Siste 17.mai satt vi i fjæra ved elva og grillet og koste oss langt utover kvelden : Det var helt perfekt! :) Masse glade og blide folk og nesten ingen i bunad :fnise: Det var i varmeste laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

:dåne: for så mye snø! Var ikke måte på heller!

Nydelig mage har du, tenk inni der ligger det et lite nurk og koser seg :hjerte:

Håper du og Ælen får en fin helg :biggrin:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo! Flott start på helga :glare:

Fri for vann igjen, men denne gangen er det ikke frosset... et av hovedrørene har sprukket så alt vannet i vannkildene er tømt. Så ringte vi kommunen og fikk høre at den eneste vannvogna de har for å fylle kilden med måtte på utrykning til en brann akkurat samtidig.. :dåne: Så nå er det fritt for vann, og siden det har vært frosset i rørene allerede så fryser det fortere enn man aner igjen så lenge vannet ikke får stå og renne konstant ifra en vask inne... :sukk:

Så mens vi venter på at brannen skal slukkes, lekkasjen skal finnes og repareres og vannkilden skal fylles igjen så kommer nok rørene til å fryse igjen.. :riste: Og såååå må vi vente på at kommunene skal tine rørene til hver eneste husstand i området (ca 30-50 stk) :dåne:

Og jobber de ansatte i kommunen i helgene? Det tviler jeg på.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...