Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:fnise:

------------

Har fått tak i strikkepinner i dag endelig :fnise: Men fant meg ingen bøker på mamuttsalg.. :sukk: Er bare en bitte liten bokhandel her så de har ikke det største utvalget dessverre.. :)

I kveld får vi besøk av et vennepar og da blir det lasagne og film :hoppe: Har også fått lagd ferdig kaken til ÆlenPærlen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lasagne og vennekveld høres koselig ut! :jepp:

Bare et lite spørsmål.. Den hemmelige hemmeligheten, er det noe vi får vite noe mer om noen gang, eller må jeg bare glemme hele greia og konstatere at du er slem? :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nå begynner det å spenne seg i magen min her......er sikkert Bumba, men jeg mener det er nyskjerrigheten min som lurer på hva hemmeligheten er???? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten er hemmelig en stund til :jepp:

Men dere får sikkert vite det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Prøver å tenke ut hva hemmeligheten kan være, men du er jo gift, er gravid, har hus osv, så det kan jo ikke være en slik "stor" ting. Hmm. Nysgjerrige vi, vettu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I :hjerte::popcorn:

Så jeg venter gjerne på å få vite hva den hemmeligheten er, og koser meg med :popcorn: i mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på :popcorn: spisinga.. hadde en stor ostepop pose til frokost :ler: så hvorfor ikke litt :popcorn: til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...