DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1361 Del Skrevet 2. mars 2010 Turbo Trond kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. mars 2010 #1362 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ja er du heldig kommer vel tanga i dag Jeg syns iallefall den er bra Den sletter fint og lager fine krøller om man vil Ja nå vet du hvor jeg bor Du får komme å banke meg å ta en kopp om du ikke blir fornøyd Tanga kom i går til posten - jeg skal hente den etter jobb hadde jeg tenkt Kommer gjerne på en om jeg er i traktene jeg men om det blir noe banking det tror jeg ikke, kan ikke slå gravide damer Endret 2. mars 2010 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1363 Del Skrevet 2. mars 2010 Spent å høre om du blir fornøyd med den da Ja denging av gravide er ikke fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mars 2010 #1364 Del Skrevet 2. mars 2010 TurboTarzan vettu Tør du kjøpe noe rosa nå da? Jeg vet om mer enn en gutt som har hatt rosa bobledress det første året Gjett hva vi har hatt til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1365 Del Skrevet 2. mars 2010 kanskje bare en rosa eller to... Siden de enda ikke turte å garantere det jeg tipper PIZZA! Vi har hatt reinskav i fullkornspita med salat og kebabsaus Det var skikkelig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mars 2010 #1366 Del Skrevet 2. mars 2010 Da tippet jeg faktisk kanskje rett da Har tippet riktig på alle andre enn meg selv Også må jeg le litt av melkepraten da, ser du også fikk klemt ut litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mars 2010 #1367 Del Skrevet 2. mars 2010 Grandis For første gang i år faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1368 Del Skrevet 2. mars 2010 Da tippet jeg faktisk kanskje rett da Har tippet riktig på alle andre enn meg selv Også må jeg le litt av melkepraten da, ser du også fikk klemt ut litt? Jada det kom en liten dært med "sekret" som det så fint heter Grandis For første gang i år faktisk Ojj ojj Jeg har vel spist årsforbruket til en liten norsk familie allerede i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mars 2010 #1369 Del Skrevet 2. mars 2010 Tenk så mye du kan reise med sas da, med alle de rabattkupongene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1370 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi kjøper de der to pakkene og jeg tror ikke det er sånn med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mars 2010 #1371 Del Skrevet 2. mars 2010 OG så må jeg bare si at jeg måtte lese flere ganger om denne sekretdærten din - jeg har nettopp lest et eller annet sted på gravid om at man kan ha en dært sekret oppi et glass vann for å finne ut om man har eggløsning... og det var forsåvidt sekret fra andre enden Sekret er et grusomt ord egentlig, hvis man smaker på det. Ordet, altså. Selv om det sikkert er noen som smaker på det også. Tom Cruise for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mars 2010 #1372 Del Skrevet 2. mars 2010 Sekret er et grusomt ord egentlig, hvis man smaker på det. Ordet, altså. Selv om det sikkert er noen som smaker på det også. Tom Cruise for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja det er heller ufint! Jeg liker å kalle dærten min melk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2010 #1374 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har vel spist årsforbruket til en liten norsk familie allerede i år Neida, du måtte bare spise min del også, så de ikke går konkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #1375 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Endret 2. mars 2010 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1376 Del Skrevet 3. mars 2010 Ååååh NAV altså :dåne: Jeg har enda ikke fått sykepenger for verken januar eller februar og jeg snakket med dem for en uke siden og da sto pengene til utbetaling sa dem. Men siden de enda ikke er kommet ringte jeg tilbake nå og får vite at de mangler inntrektsopplysninger på meg som vi sendte dem for fire uker siden og fikk bekreftelse på at de hadde mottat Så nå sitter en veldig sint Dinedama i telefon-kø hos dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2010 #1377 Del Skrevet 3. mars 2010 Det går ikke an!! Bare si ifra, så setter vi oss på oppover! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1378 Del Skrevet 3. mars 2010 tydeligvis... fikk beskjed om at det var ti minutter venting i kø, men jeg gav opp etter 30 minutter!! ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!! Jeg blir så sint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. mars 2010 #1379 Del Skrevet 3. mars 2010 Hurra for NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. mars 2010 #1380 Del Skrevet 3. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå