Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Godt" det ikke bare er meg som får abstinenser og småpanikk når KG er nede :sjenert::fnise: Også spes på en søndag da!! :sprettoy:

Ha en fin dag, både du og huleboerdingsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere også har en fin dag :klemmer:

-------------

Fyr i ovnen og høy sofa sliting.. jeg er møkk snurt! :snurt: Drit lei av at alt skal handle om blodsukker og mat hele tiden.. :glare:

Jeg tror jeg må få meg en skikkelig utblåsning på sykehuset hos diabetespleieren snart... går bare å venter på innkalling i posten som skulle vært her for lenge siden.. :sur: Og ikke får jeg tak i henne på telefon heller.

Men egentlig gleder jeg meg INGENTING til å dra å snakke med henne heller, for jeg vet hvordan blodsukkeret mitt ser ut, og at jeg må gjøre ditt og datt og blablabla, men jeg får det jo ikke til!!

Det eneste jeg kan trøste meg med er at det iallefall er stabilt og neppe blitt noe høyere enn sist jeg var der.. Og da var det verken kritisk eller i faresonen for å bli det med det første, så egentlig skal jeg bare være fornøyd...

Men jeg sier konstant nei til å være med på ting for at det er så jævlig vanskelig å passe på blodsukkeret når jeg gjør masse rart og ikke er hjemme og ikke har tilgang til mat når jeg trenger det.. :dåne: Jeg er suuuuuuuuuuuuur!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke lett.. :riste:

Men nå har jeg tatt meg i harding-metode på insulinet mitt. Begynner i dag da, men men... :sjenert:

Har satt mer insulin i dag enn normalt til hvert måltid så får jeg heller spise litt oftere... :Nikke:

Da slipper jeg iallefall å gå rundt å være sulten og bli kvalm av det.. :filer:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her handler det om kuser som vanlig :hoho:

-----

Jeg lå på rygg istad og plutselig ble magen min helt skeiv :ler: På høyre siden av navlen ble den mye høyere enn på andre siden :fnise:

Så helt sprøtt ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...