Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dæven som tida flyr.. :dåne:

Har det gått opp for deg at du skal bli mamma, og at Ælen skal bli pappa til verdens beste og søteste huleboer? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går avogtil opp for meg, men jeg glemmer det like fort :ler:

At tiden flyr, ja?? :dåne: Det skal være sikker :hakeslepp: Syns ikke det er lenge siden jeg startet denne dagboka i all hemmelighet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det går fort selv om det er du selv som er gravid? Jeg har alltid hatt inntrykk av at alle andre enn den vordende mor synes graviditeten flyr avgårde.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles jo som om tiden snegler seg forbi akkurat i øyeblikket når man plages med det ene og det andre og bare går å venter, men når jeg ser på den tiden som er gått allerede så har det gått fort :jepp:

Også ble jeg oppringt av sykehuset i dag og fik beskjed om at vi skal på ny UL innen første uka i mars :strix: Da får vi se huledingsen igjen :rødme: Og kanskje vite kjønn :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på helsekosten og kjøpt med en sånn havrepute :jepp: Den skal man varme i mocroen og legge på kroppen der man vil :) Så nå har jeg den rundt nakken, og det er deilig :nigo:

Det hjelper på de stive musklene mine slik at de hodet mitt holder seg høvelig bra :Nikke:

Formen er upåklagelig så langt i dag :strix: Har vært i sentrum og trødd og sedd på folk og har tenkt oss ut på råningstur seneere i kveld :jepp: Er festival her så Sivert Høyem skal spille i kveld og det er masse folk som skal :jepp: I går spilte Marit Larsen og Navigators... Heroez and Zeroes skulle egentlig spille, men de måtte avlyse.. :sukk:

Men gøy er det i allefall :jepp:

Nå skal jeg brenne brennbare ting i tønna mi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo fort til mars! Og når dere har sett huledingsen, så er den her snart jo :jepp:

Februar er jo snart slutt! Tida går fort :)

Snart er det bursdagen min jo :fnise:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det går kjempe fort :strix:

Jeg har hatt min første magew grafsing i dag :ler: En som jeg gikk i klasse med på barneskola kom å grafsa skikkelig å snakka til magen min midt på en kafè :hoho:

Når har du bursdag? :) Vi feirer bursdagen til Ælen 8.mars :Nikke:

Og 3års jubileum i morgen :rødme: Eller det skal feires i dag med pepperbiff og poteter :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre magegrafsinga er skikkelig sær altså.. Men tror det er et instikt eller noe. Hehe.

Og den havreputa høres genial ut. Er den dyr? Kan den brukes på nytt og på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: av grafsinga! hihi

Jeg har brusdag 16 april, ble født 2.påskedag, så jeg er en liten påskekylling :fnise:

Påsken er tidligere i år enn i 1990 med andre ord! :ler:

Gratulerer med 3år! :yvonne:

Kos dere med god middag :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brusdag 16 april

Er det en sånn dag? --> :skaal:

:ler: av min egen dårlige humor :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...