eleit Skrevet 8. februar 2010 #1101 Del Skrevet 8. februar 2010 Her var det jo så mye at jeg nesten fikk følelsen av å være tilbake i et bryllupsdagbok - Jepp, måtte legge til litt fnising for å gjøre det fullkomment! Fikk en aldri så liten humør-boost her jeg! HERLIG Håper dagen din bare fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. februar 2010 #1102 Del Skrevet 8. februar 2010 Fin mage Og ikke minst fin katt *Katteelsker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. februar 2010 #1103 Del Skrevet 8. februar 2010 Er fint med fargede puser Vår har bare stripene i ansiktet... ellers på kroppen har hun flekker som gjør at det ser ut som slangeskinn eller sånn skilpadde skall Veldig spesiell Også så gooood med matmor Spesielt etter at jeg ble gravid Har du merket noe forskjell på lynnet til deres pus? Jordmor spurte meg faktisk om det, for det var visst ganske normalt at kattene ble annerledes når man ble gravide Ho har kanskje blitt litt mere kranglete og leken... som i jakter/angriper beina våre når vi går forbi etc, men det er ikke hardhent hun er. Tror nabo ungene har vært ufine mot og... og så har hun jo stort sett vært inne i vinter, har nektet å gå ut. så hun er små rundt og feit nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1104 Del Skrevet 8. februar 2010 Her er det bare ja Er ferdig på jobb også nå Så nå skal jeg ikke på jobb før i morgen klokka to Håper bare at jeg slipper å bli kvalm og sånt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #1105 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Så herlig å lese at du er i så god form!! Så fin mage du har! Og fin pusekatt ja! Jeg har to hannkatter, men de er kastrerte begge to da.. Koselig at Ælen har fått kjenne spark han også! Endret 8. februar 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1106 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja jeg begynner smått å se gravid ut nå Men jeg ser mange her i bygda som er omtrent like langt på vei som meg som er mye større Og når jeg forteller folk hvor langt jeg er på vei reagerer de med "Jamen du er jo ikke stor i det hele tatt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. februar 2010 #1107 Del Skrevet 8. februar 2010 Fine, fine magen Og litt er bare moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. februar 2010 #1108 Del Skrevet 8. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 #1109 Del Skrevet 8. februar 2010 Magen popper sikkert plutselig ut snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1110 Del Skrevet 8. februar 2010 Men jeg liker jo litt å høre at jeg er liten istedet for å få "wow! Du ser jo ut som en hval allerede!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 #1111 Del Skrevet 8. februar 2010 Å? Trodde alle helst ville bli hvaler så fort som mulig jeg? Det vil jeg, den dagen jeg forhåpentligvis blir smelt på tjukka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1112 Del Skrevet 8. februar 2010 Me want shoes!! :dåne: Skikkelig billige også kun 155 NOK, men så kommer frakt itillegg... Elsker skoene på den siden :dåne: Har flere par derifra fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. februar 2010 #1113 Del Skrevet 9. februar 2010 Å? Trodde alle helst ville bli hvaler så fort som mulig jeg? Det vil jeg, den dagen jeg forhåpentligvis blir smelt på tjukka.. Sitat fra dokumentar og samtale mellom gravid som venter tvillinger og den lille sønnen hun har fra før: "What is inside mummys tummy?" "Whales!!" "No, sweety, mummy just looks like a whale." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1114 Del Skrevet 9. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1115 Del Skrevet 9. februar 2010 Masse babyting skjer om dagen I går fikk en bekjent/venninne en liten gutt som blir klassekamerat med vår huledings Og i dag var en av mine beste venninner på UL og fikk vite at hun har en gutt i magen Det er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. februar 2010 #1116 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Åh, så koselig! Masse gutter, da kan jo de bli den kompisgjengen Oh, den sida hadde fine sko! Til og med i min str Frakta var ikke dyr, men man må vel betale MVA, og da blir det litt mer Endret 9. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2010 #1117 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan er formen i dag? Holder den seg bra lenge etter kiropraktorknekkinga, eller går det fort over? Unner deg virkelig virkelig virkelig (x10000) å få en fin siste halvdel av svangerskapet!! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1118 Del Skrevet 10. februar 2010 Formen er så som så... jeg er ikke svimmel, menhar dette trykket bak øynene enda, er kvalm og rar i magen.. så jeg må løpe på do og sånt.. Noe skal det være altså eg skulle egentlig ha to engelsk prøver i morges, men jeg måtte avlys de.. Håper bare læreren kan være litt grei med meg og la meg ta dem som innleveringer... Jeg skulle egentlig ha tatt den ene helt siden begynnelsen av desember, men har måtte avlyse hver gang.. Så nå bør hun jo skjønne at det ikke funker helt for meg å kjøre langt avgårde for å ta en prøve jeg like greit kunne tatt hjemme... Det virker som om hun har forstått tegninga iallefall, for hun skulle prøve å finne en løsning nå.. Så er det jobb senere... kjenner ingen plass at jeg er i form til det heller, men det må vel forhåpentligvis ha gått litt over til klokka tre.. Jeg skulle ønske jeg var en helt normal vanlig ansatt i et firma slik at jeg kunne være sykemeldt med god samvittighet :dåne: Og jeg unner meg forsåvidt også en fin siste del av svangerskapet.. Så får vi se om det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. februar 2010 #1119 Del Skrevet 10. februar 2010 Fine magen Venter også på at min skal "poppe", det tar sin tid.. Men så tenker jeg jo litt som deg, kanskje greit å ikke bli så veldig stor med en gang også De skoene likte jeg virkelig! Bare synd det ikke var min størrelse! Men jeg fant jo selvfølgelig en fin erstatter da Håper formen din er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1120 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg fant de i andre størrelser når jeg ikke trykte på en spesiell str Grunnen til at det ikke kom opp flere størrelser var at det var forskjellige priser på de forskjellige størrelsene Så jeg fant i str 7 (37-38) til enda mindre penger kostet bare 120kr! :dåne: De har så masse råe sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå