Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Så godt å høre du er i så bra form om dagen! Og så koselig at mannen fikk kjenne spark...gleder meg til vår tur der......har du ikke nye babymage bilder da? :hoppe: 20 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som dagen i dag har vært kjempe kjekk, sett bort fra litt småkvalme så klart.

Ønsker deg en god helg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre du er i så bra form om dagen! Og så koselig at mannen fikk kjenne spark...gleder meg til vår tur der......har du ikke nye babymage bilder da? :hoppe: 20 uker :hoppe:

Jeg hhar jo forsåvidt tatt noen bilder da :lol: Men har ikke lagt dem inn på maskinen enda :fnise: Lenge leve latskapen :fnise:

Høres ut som dagen i dag har vært kjempe kjekk, sett bort fra litt småkvalme så klart.

Ønsker deg en god helg :)

Joda... hodet ble litt kranglete og jeg måtte bare gå hjem fra jobb å legge meg nedpå i noen timer... men nå er formen rimelig grei igjen :jepp:

Det skal ikke være greit å spå noe form :lol:

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Du ser da ikke lubben ut på de bildene jeg har sett på FB :) Jeg vil påstå at jeg er mer en bare litt mer lubben jeg sånn når jeg ikke er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaaat helg :lol:

I går hadde vi besøk av forloveren min og mannen og lagde fondue :spise: Det var kjempegodt, men magekapasiteten min har gått betraktelig ned de siste ukene og jeg klarte noe sånt som 3 ostebiter og 10 små kjøttbiter :fnise: Fikk ikke prøvd tilbehøret som var fløtepoteter og salat :ler:

I dag stinker det frityrolje i hele huset da.. :sjenert: Ælen fyrer duftlys for harde livet :fnise:

Nå sitter jeg i trusa og t-skjorte i sofaen og har spist frokost :) Jeg skal ikke kle på meg buske så lenge jeg ikke må :lol:

Det har snødd masse her i går :strix: Nå er det så hvitt og fint ute at jeg får julestemning omtrent :bolledeig:

4 månder og 3 uker til termin! Det går fort nå når dagene blir lysere og våren kommer snikende etterhvert :overrasket: Det er så mye som skjer på denne tiden også.. alle helligdagene ikke minst! Nei før vi vet ordet av det er ungen ute! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama!!! :sjokk: Vet du hva? Du har seriøst en dobbeltgjennger i Østfold :ler: Ho som sto forran meg i kassa køen på REMA i går var så lik deg i ansiktet, samme hårfarge og lengde på det... utfra bilder jeg har sett da :ler: DET var skummelt for jeg visste jo at du umulig tok en handletur ned hit for brød :ler:

Fine magen!!! Er sånn mage jeg har og... bare bittte litt mindre... eller.. :klø:

Fine pusen og.... potensiel kjæreste til min...om det gutt du har da :ler: Missie purra veldig og tråkket vilt over tastaturet når jeg så på bildet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hjerte: Fin mage og fin pus! :jepp:

Det er godt med late helger! Jeg har prioritert hvile framfor husvask denne helga, godt å bare sløve litt! (innimellom trening og sosialt samvær da, men likevel... :ler: ) Kos deg med søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama!!! :sjokk: Vet du hva? Du har seriøst en dobbeltgjennger i Østfold :ler: Ho som sto forran meg i kassa køen på REMA i går var så lik deg i ansiktet, samme hårfarge og lengde på det... utfra bilder jeg har sett da :ler: DET var skummelt for jeg visste jo at du umulig tok en handletur ned hit for brød :ler:

Fine magen!!! Er sånn mage jeg har og... bare bittte litt mindre... eller.. :klø:

Fine pusen og.... potensiel kjæreste til min...om det gutt du har da :ler: Missie purra veldig og tråkket vilt over tastaturet når jeg så på bildet :hoho:

Jeg var dessverre ikke å handla brød i østfold i går nei :hoho:

Jeg syns ikke magen har vokst noe særlig de siste ukene... det eneste jeg har merket er at den er blitt hardere og flyttet seg litt lengre opp :Nikke:

Har dessverre puseguri jeg også ;) Kanskje din er litt skjeiv? :hoho:

:hjerte: Fin mage og fin pus! :jepp:

Det er godt med late helger! Jeg har prioritert hvile framfor husvask denne helga, godt å bare sløve litt! (innimellom trening og sosialt samvær da, men likevel... :ler: ) Kos deg med søndagen!

Jeg syns du er smart som prioriterer hvile :jepp: Hvile er bra :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen man ser ikke hele meg på bilder der ;)

Jeg har sånn mage som deg, den har liksom vokst utover og ikke så mye rundt :ler:

Og litt kraftige lår da.

Men men, en får prøve å gjøre noe med det nå :Nikke:

Godt med lat helg da :) Vi var late helt til idag, virkelig rydda og ordna et par timer, men nå er vi late igjen :)

Sol og skikkelig vårstemning ute! Fin søndag :)

Nyt søndagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skjeiv pus.. :hoho: kanskje det var et familiemedlem... de er ganske like av utseende og :) Bare at min har litt orange flekker her og der i tillegg til sort og gråe striper og så klart alle disse hvite partiene her og der da... snakk om å være farget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fint med fargede puser :) Vår har bare stripene i ansiktet... ellers på kroppen har hun flekker som gjør at det ser ut som slangeskinn eller sånn skilpadde skall :lol: Veldig spesiell :Nikke: Også så gooood med matmor :fnise: Spesielt etter at jeg ble gravid :)

Har du merket noe forskjell på lynnet til deres pus? Jordmor spurte meg faktisk om det, for det var visst ganske normalt at kattene ble annerledes når man ble gravide :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos kiropraktoren og han sier at hans mistanker om hva som har vært galt med meg stemmer bare bedre og bedre for hver gang jeg åpner kjeften :nigo:

Men jeg kjenner stor forskjell altså!! Jeg har ikke hadd noen sånne svimmel-helt-plutselig-og-må-bare-legge-meg-ned-anfall siden jeg begynte hos han :strix: Jeg har vær i dårlig form et par ganger, men ikke på samme måten som før :strix: De dagen jeg har vært dårlig har vært dagen etter jeg har fått behandling, så jeg velger å tro at det er kroppen som hanskes med den litt røffe behandlingen :fnise:

I dag fikk han knekt opp nakken og ryggen min igjen og han knekker plasser som man ikke skulle tro gikk ann å knekke :overrasket: Men jeg kjenner at det løsner med en gang og det er så herlig :strix:

:sol: skinner, jeg har brukt solbriller, ble ikke stoppet i tekninsk kontroll, har kjørt superbil og spilt høy musikk og latt som om jeg kunne teksten :strix:

Det er en bra start på dagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...