Småkjekset Skrevet 30. januar 2010 #1021 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Innom for å ønske deg en god helg Endret 30. januar 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #1022 Del Skrevet 30. januar 2010 Så koselig I lige måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #1023 Del Skrevet 30. januar 2010 Inspirert avAgnethe hev jeg meg på strikkepinnene i går og strikket rosa babyvotter til babyen til venninnen min som ble født nå på mandag Men jeg tror jeg måtte ha feil pinner eller garn for de ble veeeeldig store Så jeg sttrikket noen litt mindre og har tovet dem for hånd nå De ble bedre, men jeg skal kjøre de en runde i vaskemaskinen også for å få dem mer tovet og litt mindre Så har jeg fingerstriket en sånn snor for å ha i mellom vottene slik at de ikke blir borte om de skulle falle av Jeg skal ta bilde når jeg er ferdig med de Jeg har også vært flink å fått vasket gulvene og pisket Ælen til å vaske badet Så nå lukter det nyyydelig grønnsåpe i huset Skal rive av sengklærne og hive de i maskinen sammen med vottene så tipper jeg det blir bra Wok på menyen i dag! Kylling, nudler, brokkoli, bambusskudd, vannkastanjer og gulrot Jeg har egentlig ikke så mye intressant å si jeg.. :klø: Men sånn er i allefall min dag i dag Håper alle som titter innom får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. januar 2010 #1024 Del Skrevet 30. januar 2010 Så kult at du ble inspirert av meg Gleder meg til å se de små tovede vottene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2010 #1025 Del Skrevet 30. januar 2010 Høres deilig ut med grønnsåpelukt i huset! Håper du får en fin lørdag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 31. januar 2010 #1026 Del Skrevet 31. januar 2010 Ønsker dere alle tre en fin, koselig og rolig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1027 Del Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk Håper du og har det fint i dag Har hatt en fin dag til nå Det ble ikke natt før i fire tiden i natt pga div Så vi sov leeenge i dag, sto opp og spiste god frokost med påfølgende til dessert Har ingenting jeg trenger å gjøre i dag bortsett fra å skifte sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. januar 2010 #1028 Del Skrevet 31. januar 2010 Så herlig Bare ta godt godt godt vare på disse lange helgekosmorgenene... Kan ikke huske hvordan det var å ha det sånn jeg... sånn sett ser jeg fram til å ha fjortis som sover til klokka to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1029 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja jeg har begynt å tenke tanken nå Det er bare 5 mnd til vi har en liten dings som skal styre døgnet vårt, så nå må vi bare nyte det mens vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. januar 2010 #1030 Del Skrevet 31. januar 2010 Høres ut som om dere hadde en flott morgen Håper at kvelden ble likedan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1031 Del Skrevet 31. januar 2010 Tror ikke jeg klarer Jeg er sår Skjeldent det skjer såpass hyppig i løpet av en dag Men vi koser oss med Evan Almighty på tv3 og sofaen så trivelig er det Håepr du og har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. februar 2010 #1032 Del Skrevet 1. februar 2010 Bra dere nyter tosomheten. Rart å tenke på at dere snart er en liten familie. Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1033 Del Skrevet 1. februar 2010 Heia Muffin Ja det er rart å tenke på.. Det er ikke lenge igjen ---------------------- Da kommer jeg fra nok et legebesøk... våknet klokka 5 i morges av at jeg lå på ei hengebru.. det kjentes ihvertfall slik ut Meeeen jeg blir ikke noe klokere hos legen... jeg hadde iallefall en grei lege denne gangen som hørte på meg og ikke fikk meg til å føle meg som en hypokonder Så nå er vi enige om å teste kiropraktor og Stemitil (medisin mot svimmelhet) og bare se hva som skjer.. Håper noe funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. februar 2010 #1034 Del Skrevet 1. februar 2010 Hatt en flott helg ser jeg Heldiggris Så bra at denne legen var litt bedre Håper alt bare går fremover og at medisinen og kiropraktor funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. februar 2010 #1035 Del Skrevet 1. februar 2010 Så godt at du fikk komme til en lege som tok deg på alvor, selv om du ikke ble så mye klokere. Håperhåper at du finner noe som funker snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. februar 2010 #1036 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff... ikke moro å lese at du sliter med svimmelhet. Må si du har vært uheldig med ting trøste Men alt i alt kommer det noe godt og fantastisk ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. februar 2010 #1037 Del Skrevet 1. februar 2010 Innom med en knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1038 Del Skrevet 1. februar 2010 tilbake til dere! Har hatt besøk av svigers... er sliten... det tar på å bare sitte i sofaen Nei dagen i dag har vært hard.. jeg håper jeg slipper flere dager slik som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. februar 2010 #1039 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå synes jeg virkelig at du må få slippe all denne svimmelheten.. må jo være helt grusomt. Håper medisinene virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 1. februar 2010 #1040 Del Skrevet 1. februar 2010 Gøy at du også er begynt å strikke Håper svimmelheten din blir bedre og at du får ei bedre natt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå