DDuck Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #981 Del Skrevet 27. januar 2010 Det var litt av en liste Så langt har jeg vær i uke 9 også i går Regner ikke med det blir mere før tredje trimester når de skal starte med vekstestimering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg får ikke til å ligge på magen lengre Begynner å bli en stund siden sist jeg hadde prøvd, men nå går det ikke mer Og i dag kom en selvbruner som jeg bestilte fra feelunique.com Jeg prøvde den på armene og det ser veldig bra ut Naturlig og fint Ååååh jeg vil på ny UL med en gang og se skjønningen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. januar 2010 #983 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det er jo ikke vanlig å ha såpass mange, selv med diabetes. Sikkert litt ulikt fra sykehus til sykehus, men på Riksen har man UL på første kontroll på diabetespoliklinikken, ordinær UL rundt uke 18 (som jo ikke har noe som helst med diabetes å gjøre) og så er det vekstestimering hver fjerde uke fra uke 28 og annenhver uke fra uke 36. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 28. januar 2010 Warning: Syting!! Jeg er så lei... jeg er så lei! Så lei! Så lei! Så lei! Jeg er dårlig.. ingen orker å prøve å finne ut noe, men bare måler blodtrykket og mener jeg er frisk... Jeg føler ikke at noen tar meg på alvor! Jeg er så frustrert! Jeg er så lei! Jeg er så utmattet av hele situasjonen!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Hele mitt sosiale liv er lagt på hylla.. jeg kan omtrent telle på en hånd de gangene jeg har vært på besøk hos vennene mine siden jeg ble dårlig.. Jeg er så lei av å føle meg helt uten kontroll på kroppen! Jeg er så lei av at Ælen føler seg hjelpeløs for at han ikke kan gjøre noe bedre! Jeg er så lei av å være i min egen lille hule! Jeg er så lei av å få spørsmål om hvordan det går fra folk som tror det er "bare" å gjøre sånn og sånn! Jeg er så lei av at folk sier at det ikke er en sykdom å være gravid.. det er jo ikke det, men fy faen så syk man kan bli!! Jeg er så lei av å føle at jeg ikke strekker til! Jeg er så lei av å ta meg selv i å tenke at babyen bør være verdt alt dette! For jeg vet jo den er det, men jeg blir lei meg når jeg tenker så lavt om den... Jeg er så lei av å føle meg dum for at jeg blir lei meg av å være i dårlig form. Jeg er lei av å føle meg dum for at jeg blir redd. Jeg er lei av å passe på meg selv konstant, men alikevel føle at jeg bare feiler gang på gang... Jeg er lei av alt!! Jeg er lei av å være redd. Jeg er lei av å være usikker. Jeg er lei av å bli blåst bort. Jeg er lei av folk som tror de vet at det ikke er noe galt med meg fordi at de har lest medisinbøker. Jeg er lei av å måtte kjempe og kjempe uten å få resultater. Men mest av alt er jeg lei meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. januar 2010 #985 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har ingen gode ord å komme med, men jeg ville bare si at jeg skjønner godt hvordan det føles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 28. januar 2010 Nei noen ganger er det ikke så mye å si.. Men en hjelper bestandig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. januar 2010 #987 Del Skrevet 28. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 28. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. januar 2010 #989 Del Skrevet 28. januar 2010 Huff dinedama Det finnes ikke noe verre enn å ikke bli tatt på alvor og måtte kjempe for å få noen svar som ikke bare er "alt er normalt" En av mine kolleger var dårlig hele svangerskapet, hun hadde ikke diabetesen i tillegg da, så det blir jo ekstra mye styr for deg. Men når svangerskapet endelig var over, var det visst såpass verdt det at hun er klar for å gjøre det en gang til.... Men jeg skjønner godt at du tenker at dette bør være verdt det, du har jo vært dårlig lenge nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. januar 2010 #990 Del Skrevet 28. januar 2010 Å, Dinemor da Jeg vet ikke hva jeg skal si, men du kan få mange, mange om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #991 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er rimelig frustrerende ja Jeg blir nok å gjøre det igjen regner jeg med man er jo ikke garantert noen ting ifht form og svangerskap. For alt jeg vet kan neste svangerskap bli en drøm, eller så ille at jeg må legges inn Det er jo ingen som vet før man står midt oppi det Men jeg håper det skal gå over snart... men det virker ikke slik... Heldigvis går tiden fort! Men jeg syns det er ille når man ikke husker hvordan det er å være frisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. januar 2010 #992 Del Skrevet 28. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 28. januar 2010 #993 Del Skrevet 28. januar 2010 Uff! Så leit å høre at du ikke har det så bra. Det er ikke bare bare å være gravid og man må nesten prøve selv for å forstå det. Man går inn i en zombie-tilstand og trenger helst å bare leve i sin egen lille verden. Ikke så lett å sosialisere seg eller yte noe ekstra på noen som helst måte. Jeg synes du er skikkelig flink som klarer å kombinere utdanningen og jobbingen din samtidig som du holder diabetesen i sjakk sammen med å være gravid. Men kanskje det blir litt mye noen ganger? Jeg husker jeg gikk siste året på sykepleierutdannelsen min med førstemann og det holdte på å ta knekken på meg. Jeg måtte i alle fall sykemeldes fra deltidsjobben jeg hadde den gangen for å klare å fullføre utdannelsen. Jeg håper og ønsker at du får noen bedre dager nå snart, og jeg tror ganske sikkert at når du får se lillegullet i magen så tenker du at alt var tross alt verdt det. Stoooor trøsteklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. januar 2010 #994 Del Skrevet 28. januar 2010 Dinedama....dette skjønner vi alle tenker jeg...vi har alle vært der, føler på en måte at jeg er der annen hver dag(spesielt med mannen borte)....som Honey sier, du er utrolig flink med å måtte kombinere alt det du har å gjøre om dagen at det kan kanskje virke som det blir for mye noen ganger. Jeg har fått meg noen å snakke med(proff) og det hjelper så utrolig mye med all den frustrasjonen jeg har, og hjelper meg å glede meg mer og mer.....du er jo kommet lenger en meg, så før du vet av det så har du født en som kommer til å elske deg mer en noe annet i livet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #995 Del Skrevet 28. januar 2010 Godinger Jeg var med Ælen til kiropraktoren i stad Og kiropraktoren var så snill at han tok en rask titt på meg også, og mener at han skal klare å fikse hodet mitt Jeg hååååper håper håper at han klarer det!! Så jeg har ny time til han på tirsdag for å starte behandling på nakkemuskulaturen Ælen var jo flink å massere meg en periode før jul, men så fikk han vondt i armen sin og da ville jeg ikke mase mer.. Og når jeg tenker meg om så ble jeg jo bedre en stund, men ble værre igjen etter noen uker da han ikke hadde knødd noe på meg... Jeg bare håper så inderlig at kiropraktoren har rett i det han tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. januar 2010 #996 Del Skrevet 28. januar 2010 Ikke bra at du har det sånn Og det er utrolig dumt at de ikke tar deg seriøst! Det skulle bare mangle, når de er leger. Håper ting bedrer seg etter tirsdag Imens skal du få mangemange fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #997 Del Skrevet 28. januar 2010 Takk mintguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. januar 2010 #998 Del Skrevet 28. januar 2010 Masse gode og til deg søte DineDama!! Håper kiropraktoren kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #999 Del Skrevet 29. januar 2010 I dag må vi vel litt for 19 uker IGJEN.. Jeg er trøtt i dag... og i dårlig.. Skal komme meg bort på jobben å være i noen timer så blir det helg plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. januar 2010 #1000 Del Skrevet 29. januar 2010 Hihi. tøysejenta. Gratulerer med 19 uker (igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå