Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Og DER gikk det opp for meg at jeg faktisk skal få baby :overrasket:

:fnise: Søta. Men kan skjønne at det tar litt tid før det faktisk går opp for en. Å være gravid er jo én ting, men at det faktisk kommer en liten baby som er avhengig av deg i lang tid fremover, og som du kommer til å bli så ubeskrivelig glad i, er jo veldig stort og ufattelig.

UL-dag i dag, jo! :hoppe: Gleder meg til oppdatering her etterpå. :jepp:

Kos dere på UL og shopping. :strix:

(Ni minutter?! :hakeslepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så koselig med UL i dag! :rødme:

Håper det gikk bra og at dere fikk se om det er gutt eller jente!

Gleder meg til oppdatering! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dinedama :klemmer: Nå har jeg lest meg littegranne opp her. Bare de fem siste sidene, tror at en hel måned blir å ta meg vann over hodet!

Håper det gikk bra på UL idag, og at du koser deg på shopping :nigo: Er spent på om jeg gjettet rett, så jeg håper han var samarbeidsvillig idag :ler:

Har faktisk også ei vennnine som nettopp har fått baby, og ei som ligger på sykhuset nå! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo allihopa :vinke:

Da var vi kommet hjem før stormen Ask setter inn :Nikke:

UL'en var kjempekoselig :nigo: Huledingsen vinket ,gapte, blåste bobler og gjorde seg til for oss :rødme: Meeeen sjenert skal det sies at den er, så noe kjønn fikk vi ikke se.. :sjenert:

Morkaken min lå i veien og ikke snakk om at UL-dama fikk lurt den og snudd den slik at vi fikk se :fnise:

Men alt ser veldig bra ut sa hun :Nikke: Hjertet er perfekt, ryggen er perfekt, hodet er perfekt og nussenesen er så søt :hjerte:

Vi får se om det blir flere ultralyder snart og kanskje den ikke er så sjenert da :)

Så har vi fått shoppet litt også ja :jepp:

Har fått kjøpt to dyner, 4 sengesett og to laken :Nikke: Så har jeg kjøpt gave til babyen til venninnen min som kom så tidlig :Nikke: Kjøpte body og sparkebukse i str 50 :Nikke:

Så har jeg kjøpt meg en cardigan og to lange ensfargede gensere, og Ælen har fått to nye bukser :Nikke:

Men nå er formen rævva!! :dåne: Sofa resten av dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese at ultralyden gikk bra! :strix:

Alt sto bra til med vår lille krabat også. Den var ikke sjenert og viste gladelig fram utstyret sitt. :ler: Jepp, det var en gutt. :)

Vi har også shoppet! Følgte ditt tips og var på Princess vi også! :tommelsmil:

Slapp godt av resten av kvelden, håper formen kommer seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy med en gutt!!! :hoppe:

Gratulerer så masse :klem: Fikk du ny termin eller? :)

Jeg ble satt tilbake 8 dager så pr i dag er jeg altså da 18+4 og har termin 28.juni :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ultralyd :rødme:

Jeg fikk beskjed om å hoppe litt rundt på gulvet så han snudde seg i magen min. Og da så vi at det var gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama dyttet og dyttet og dyttet, men det var ikke snakk om :ler:

Det ble Emmaljunga city cross i fargen Brown Check :jepp:

edit. blir mye skriveleif når man ligger sidelengs og trykker.... :sjenert:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at den lillehuleboeren er perfekt! Og neivel, så fikk vi ikke vite kjønnet idag.. Men, er det en ting som er sikkert, så er det at vi kommer til å få vite det :fnise: Men, jeg tror fremdeles det er en :babygutt: Men det ble kjønnsnøytral shopping da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjønnsnøytralt ja :Nikke:

Hvite lakener og hvite sengeklær med lysebrune kaniner og sånt :Nikke:

Jeg skal jo sannsynligvis på flere UL så kansje vi får vite det alikevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det tur til jordmor etterfulgt av legetime. Nå skal det slåes hardt i bordet og de skal finne ut hvorfor jeg er en svimling :kjefte: Stoffskiftet mitt var kjempefint, så det er også utelukket nå..

Er spent på turen til jordmor :jepp: Da blir det veiing og jeg er spent på hvor mye jeg har lagt på meg :fnise: Sist var det en halv kilo :Nikke: Men nå tipper jeg 2-3 kg :)

Den derre stormen som var meldt her var slapp syns jeg.. :rolleyes: Det er ikke så mye som en brekt grein på gårdsplassen vår :fnise: Men det er nesten 6 varmegrader, regn og polert is på veiene :dåne: Regner med forsikringselskapene får noe å gjøre med utforkjøringer og kollisjoner i dag :ler:

Men jeg skal kjøre forsiktig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så koselig med UL Dinedama, selv om huledingsen er sjenert. :ler: Det må være utrolig deilig å se at alt er bra der inne! :rødme: Lykke til hos jordmor og lege i dag, du får sette hardt mot hardt så de gir deg noen svar! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad for at alt stod bra til på UL! :hoppe: Selv om huledingsen ikke ville vise seg frem (styrker teorien min om at det er en liten :babyjente:) ;)

Håper alt går bra hos både jordmor og lege!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt gikk bra til jordmoren :jepp: Når hun skulle lytte på hjertelyden ville ikke lille huledings og svømte vekk :ler: Hver gang hun fant lyden igjen stakk den bare av :fnise:

Ellers var blodtrykk og alt fint :Nikke: Og jeg har gått opp 1,4kg siden jeg ble gravid :) Det tåler jeg :nigo:

Legen orket som vanlig ikke å undersøke noe særlig.. :glare: Jeg ble sendt hjem med resept på en medisin som kansje kunne virke, men sannsynligvis ikke.. Og sykemeldt 50% i februar også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått UL. Synd den lille var sjenert. Ikke alle er like villige til å vise seg fram som gutten vår. Vi kunne ikke unngå å hvilket kjønn det var, så det var i grunnen greit at vi faktisk ville vite det også. Men, som du har diabetes får jo mange sjanser til å se kjønnet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal vi se, jeg hadde vel UL i uke 7, 9, 11, 18, 28, 32, 36 og 38. Uke 9 og 11 var ikke pga diabetes, men fordi jeg hadde småblødninger hele første trimester så de (og jeg) ville gjerne se at alt var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...