Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på fest i kveld :jepp: Det er lenge siden formen har vært så bra på kveldstid :dåne:

Men nå er jeg sliiiiten... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på fest i kveld :jepp: Det er lenge siden formen har vært så bra på kveldstid :dåne:

Men nå er jeg sliiiiten... :sove:

Så fint at formen din var bra nok til at du kunne gå på fest!! Leste på FB at formen ikke er så bra lenger..

:troest:

Det var godt at du rakk å få med deg festen iallefall!! :klem:

Håper du får en fin og FRISK uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var gøy å være litt sosial for en gangs skyld :fnise:

En venninne fikk baby i natt :bolledeig: Nesten hele seks uker før tiden :dåne: Jeg kom jo selvfølgelig til å tenke på alt de må gjøre når de kommer hjem... de har heldigvis alt i hus, men ikke vognen. Men de har bare alt stablet på barnerommet og har ikke begynt å innrede det! Jenta fikk det visst litt travlere enn de hadde trodd :fnise:

Men er man prematur så tidlig? :klø: Må de ligge lenge på sykehuset da kansje?? :vetikke:

Jeg håper de slipper å være så lenge, for etter den svineinfluensa epedemien er det kun far som får komme på besøk.. Så hvis de skal ligge i maaaange uker så kan det jo bli kjedelig? :vetikke:

Jeg er så oppspilt at jeg får ikke sove :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det går vel mer og mer opp for deg ettersom man kommer lengre på vei....spesielt når du kjenner den lille tenker jeg!

Jeg vet ikke om man er premature 6 uker før termin....jo er man ikke det :sjenert:

Så koselig at venninna fødte da, er alt som det skal eller? ja kjedelig om dem må være lenge på sykehuset med ingen besøk.....

Vet du åssen det er om min man er på sjøen når jeg føder.....kan min mor være med meg eller??? håper jeg slipper å være alene pga svineinfluensa epidemi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dem sier man kan ha med seg en ledsager :Nikke: Så om mannen din ikke kan står du fritt til å velge hvem andre du vil :)

Alt står bare bra til med mor og barn :jepp: Jenta var 2500g og kom i rekordfart! 9 minutter etter de kom til sykehuset var jenta ute! :dåne: Hun har alle fingre og tær som hun skal ha og skreik når hun kom så lungene er også bra :Nikke:

Jeg gleder meg til å se nurket :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok det er bra da!

WOW 9 minutter etter de kom på sykehuset....var det hennes første da? noen er så heldige at det går såpass fort og ferdig med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det var hennes første :Nikke:

Dem sier jo at fødslene går som regel raskerer for hver gang, så da er jeg spent på hvordan det går neste gang hun skal ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen den dag er det UL dags :strix: Nå er vi kjempespente! :jepp: Blir nok å slite med å få sove i kveld tenker jeg :fnise:

Etter UL skal vi på en liten shoppingrunde og kjøpe det vi trenger til soving :Nikke:

* Vogndyne 60x85

* Sengedyne 80x100

* Sengesett til begge dynene

* Laken til sengen

* Sengekant

* Tisselaken

* Helseteppe

* Gasskluter

:Nikke: Princess har jo 40% avslag på hele butikken sin.. :lur: Så nå skal det gåes amokk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! :strix: Skjønner godt at du er redd for nattesøvnen, jeg er så spent at jeg holder på å kreppere! :dåne:

Så moro med shopping i morgen! Herlig å feire UL med litt shopping, alt blir nok så mye mer virkelig etter det. Skal nok shoppe litt jeg også. Har ikke shoppet noe enda, men skal nok kjøpe et lite klesplagg i morgen for å feire overstått UL. :hoppe:

Tvi, tvi - jeg kommer til å tenke på deg og gleder meg til oppdatering i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal tenke på deg også! :jepp:

Og oppdatering gjelder begge veier ;)

Dette er überspennende! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morra!! :strix: Hils huledingsen fra stolte kg-tante mazzi! :jepp:

Gleder meg til referat! :popcorn: Håper du får sove litt i natt, selv om du jo forsåvidt må venne deg til å miste nattesøvnen pga huledingsen.. :fnise:

Du skal bli mamma!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skal kose meg :hoppe:

Får bare krysse alt for at lill huledings er frisk som en fisk :jepp:

Jeg får lese litt bok slik at jeg får andre ting å tenke på :fnise: Da regner jeg med jeg blir trøtt etterhvert ;)

Men jeg har vært oppe siden klokka sju uten å sove middagshvil så jeg regner med jeg er høvelig dau om en time eller så :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...