Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Trøøøøøtt :Gjesp:

Har hatt masse mareritt om døde smågutter som jeg prøvde å redde, bjørner, elger og hvithaier som skulle spise meg og andre småå ting :roll: Så min søvn har vært dårlig i natt! og jeg har ikke lyst å gå på jobb. Jeg har ikke lyst å gjøre noen ting! :snurt:

Jeg har visst en sånn dag i dag.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøøøøøtt :Gjesp:

Har hatt masse mareritt om døde smågutter som jeg prøvde å redde, bjørner, elger og hvithaier som skulle spise meg og andre småå ting :roll: Så min søvn har vært dårlig i natt! og jeg har ikke lyst å gå på jobb. Jeg har ikke lyst å gjøre noen ting! :snurt:

Jeg har visst en sånn dag i dag.. :rolleyes:

:kose:

Dette er ikke uvanlig å få mareritter under svangerskap....jeg har hatt dem selv, og vet om mange som har hatt det.....men det er jo aldri hyggelig uansett!

Håper det går over :klemmer:

p.s. hilsen fra tidligere nick icechick

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer godisene :klemmer:

Nå er jeg kommet fra jobb med farge i håret :Nikke: skal gå igjennom dusjen og så flate ut på sofaen å svoe noen timer :veslejenta:

Formen er absolutt crap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg har tenkt på å si til deg lenge, men aldri fått gjort: Jeg syns du er utrolig flink som står på med skole ved siden av å ha din egen salong. Og særlig nå når du er gravid, og i så dårlig form! Du er tøff og flink!

Håper du har en fin dag. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååh :rødme:

Takk skal du ha :blomst:

Jeg liker vel å ha litt å henge fingrene i :fnise: Men det skal bli godt å bli ferdig med disse skoleriene også :Nikke:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til UL nå :hoppe:

Håper dingsen er i live... jeg har ikke kjent så mye til den siden de gangene jeg kjente den rundt nyttår... Har iallefall ikke kjent noe som jeg er 100% sikker på er den.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Muffin! Du er kjempetøff som klarer alt med så dårlig form og diabetes i tillegg! Beundringsverdig.

Det er ikke så lett å skille bevegelsene fra hverandre i den tiden du er inne i nå. Har gått sånn og lurt med alle mine tre jeg, og ikke litt noe mindre avslappet med tiden. I uke 21-22 og utover merker du stort sett mer livlige spark/bevegelser hvis ikke du har foranliggende morkake. Alt innen den tid er uregelmessig og udefinerbart. Det kommer sikkert til å gå helt fint, men det er alltid litt skrekkblandet fryd med UL. Spennende blir det i alle fall! Skal dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite kjønnet ja :jepp: Det har vært Ælen sin oppgave å bestemme seg og her om dagen mente han at det kunne være kjekt å vite det ;)

Jeg gleder meg til å kjenne mer :rødme: Det blir spennende på UL :jepp:

Vet du hva dere får da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har store planer :jepp:

Eller ikke så store.. :sjenert: Men litt :Nikke: Når vi er på UL skal vi på en real babyshopperunde :hoppe: Jeg kom tilfelfigvis over et tilbud fra Kid Interiør som gir 20% avslag på alle babyting man handler :jepp: Så da blir det handling av dyne og sengetøy og tisselaken :jepp: Så har vi plutselig alt klart med hensyn til sengesoving :strix:

Og ellers har de 70% på masse varer nå, så da får vi se om vi finner litt håndklær og vaskekluter og slikt som ikke er direkte "babyting" som vi kan få rabatt på :Nikke:

Jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk vi klarsignal hos svigermor på å bestille vognen også :hoppe: Også sa hun at hun hadde vært på salg å fa bare måtte hun kjøpe en del babyklær :fnise:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med utstyrshopping! :rødme: Skulle bare mangle, for nå er det jo under 150 dager igjen! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det :jepp: Det er rart at om 149 dager så er jeg garantert mamma :rødme: Siden jeg ikke får gå over tiden med diabetes... Så det er merkelig å vite.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...