DDuck Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #881 Del Skrevet 18. januar 2010 Trøøøøøtt Har hatt masse mareritt om døde smågutter som jeg prøvde å redde, bjørner, elger og hvithaier som skulle spise meg og andre småå ting Så min søvn har vært dårlig i natt! og jeg har ikke lyst å gå på jobb. Jeg har ikke lyst å gjøre noen ting! Jeg har visst en sånn dag i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 18. januar 2010 #882 Del Skrevet 18. januar 2010 Uff! Sånne dager har vi alle hvis det er noen trøst? Får håpe dagen forandrer seg til det bedre etter hvert. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2010 #883 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. januar 2010 #884 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Trøøøøøtt Har hatt masse mareritt om døde smågutter som jeg prøvde å redde, bjørner, elger og hvithaier som skulle spise meg og andre småå ting Så min søvn har vært dårlig i natt! og jeg har ikke lyst å gå på jobb. Jeg har ikke lyst å gjøre noen ting! Jeg har visst en sånn dag i dag.. Dette er ikke uvanlig å få mareritter under svangerskap....jeg har hatt dem selv, og vet om mange som har hatt det.....men det er jo aldri hyggelig uansett! Håper det går over p.s. hilsen fra tidligere nick icechick Endret 18. januar 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #885 Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for klemmer godisene Nå er jeg kommet fra jobb med farge i håret skal gå igjennom dusjen og så flate ut på sofaen å svoe noen timer Formen er absolutt crap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. januar 2010 #886 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper formen din bedrer seg etter noen timers søvn Levin var igrunnen veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. januar 2010 #887 Del Skrevet 19. januar 2010 Dette er noe jeg har tenkt på å si til deg lenge, men aldri fått gjort: Jeg syns du er utrolig flink som står på med skole ved siden av å ha din egen salong. Og særlig nå når du er gravid, og i så dårlig form! Du er tøff og flink! Håper du har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #888 Del Skrevet 19. januar 2010 Nåååh :rødme: Takk skal du ha Jeg liker vel å ha litt å henge fingrene i Men det skal bli godt å bli ferdig med disse skoleriene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #889 Del Skrevet 19. januar 2010 Bare en uke til UL nå Håper dingsen er i live... jeg har ikke kjent så mye til den siden de gangene jeg kjente den rundt nyttår... Har iallefall ikke kjent noe som jeg er 100% sikker på er den.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 19. januar 2010 #890 Del Skrevet 19. januar 2010 Henger meg på Muffin! Du er kjempetøff som klarer alt med så dårlig form og diabetes i tillegg! Beundringsverdig. Det er ikke så lett å skille bevegelsene fra hverandre i den tiden du er inne i nå. Har gått sånn og lurt med alle mine tre jeg, og ikke litt noe mindre avslappet med tiden. I uke 21-22 og utover merker du stort sett mer livlige spark/bevegelser hvis ikke du har foranliggende morkake. Alt innen den tid er uregelmessig og udefinerbart. Det kommer sikkert til å gå helt fint, men det er alltid litt skrekkblandet fryd med UL. Spennende blir det i alle fall! Skal dere vite kjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #891 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi skal vite kjønnet ja Det har vært Ælen sin oppgave å bestemme seg og her om dagen mente han at det kunne være kjekt å vite det Jeg gleder meg til å kjenne mer :rødme: Det blir spennende på UL Vet du hva dere får da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2010 #892 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er helt sikker på at huledingsen lever, og vokser som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #893 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg føler at det blir en gutt, men jeg tror det blir en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #894 Del Skrevet 19. januar 2010 Skal jeg skrive det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #895 Del Skrevet 19. januar 2010 Oh yes! Jeg satser på jente! (Jeg har aldri rett, så det blir nok en gutt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2010 #896 Del Skrevet 19. januar 2010 liker gjettemåten til rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #897 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har store planer Eller ikke så store.. Men litt Når vi er på UL skal vi på en real babyshopperunde Jeg kom tilfelfigvis over et tilbud fra Kid Interiør som gir 20% avslag på alle babyting man handler Så da blir det handling av dyne og sengetøy og tisselaken Så har vi plutselig alt klart med hensyn til sengesoving Og ellers har de 70% på masse varer nå, så da får vi se om vi finner litt håndklær og vaskekluter og slikt som ikke er direkte "babyting" som vi kan få rabatt på Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #898 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå fikk vi klarsignal hos svigermor på å bestille vognen også Også sa hun at hun hadde vært på salg å fa bare måtte hun kjøpe en del babyklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2010 #899 Del Skrevet 19. januar 2010 Så koselig med utstyrshopping! :rødme: Skulle bare mangle, for nå er det jo under 150 dager igjen! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #900 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja det er jo det Det er rart at om 149 dager så er jeg garantert mamma :rødme: Siden jeg ikke får gå over tiden med diabetes... Så det er merkelig å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå