Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle aldri skrevet det jeg skreiv om at formen begynte å bli bedre :sur: I hele går og allerede i dag har jeg fått tilbake det trykket i hodet som gjør meg så svimmel :grine:

Når skal det egentlig ta slutt????

Faen altså!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig kan jeg :veslejenta: for 18 uker i dag!

Tiden flyr :overrasket: JEg er nesten halvveis jo :bond:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 uker alt?! :dåne: Når er neste gang du får se huleboeren? :popcorn:

Håper formen er bra nok til at du klarer deg gjennom dagens strabaser! Synes du har vært dårlig lenge nok nå! Fysj! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff....kjedelig med dårlig form, det vet eg altså!

Hva med å ta Postafen?Det hjelper ikvertfall mot svimmelhet....ellers hvordan er blodtrykket??

Håper du bare tar det med ro, tydeligvis vil ikke kroppen noe annet....

:klemmer:

ps. må jo hoppe litt for 18 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker alt?! :dåne: Når er neste gang du får se huleboeren? :popcorn:

Håper formen er bra nok til at du klarer deg gjennom dagens strabaser! Synes du har vært dårlig lenge nok nå! Fysj! :nei:

Vi skal på UL om litt over en uke :jepp: Tirsdag 26.01 :)

Nå er jeg kommet meg hjem etter både prøve og litt jobb... så nå er jeg rolig resten av dagen.. basta :regler:

Uff....kjedelig med dårlig form, det vet eg altså!

Hva med å ta Postafen?Det hjelper ikvertfall mot svimmelhet....ellers hvordan er blodtrykket??

Håper du bare tar det med ro, tydeligvis vil ikke kroppen noe annet....

:klemmer:

ps. må jo hoppe litt for 18 uker :hoppe:

Jeg har tatt postafen mot kvalmen tidligere, men det hjalp ikke akkurat på svimmelheten da.. :sukk:

Blodtrykket er fint det... alt er fint liksom, så dem sier bare at ejg er frisk og sender meg hjem :murvegg: Men jeg kjenner jo at noe ikke er som det skal... jeg er jo ikke dum heller :rolleyes:

Men heldigvis er jeg jo sykemeldt litt så jeg får slappet litt av iallefall :Nikke: Denne uken har et vært litt ekstra da med alt skolearbeidet, men nå er jeg ferdig med det for denne uka iallefall :)

En liten :klem: til Dinemor :)

og et lite :hoppe: for 18 uker, snart kan vi :hoppe: for halvveis :)

Taaakk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også enda det er gutt :Nikke: Har jeg skrevet deg på lista? :klø: Jeg skal gjøre det om jeg ikke har det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nok en helg er kommet... deilig :veslejenta:

Som sagt angrer jeg på det jeg skrev om formen her om dagen, for svimmelheten er kommet tilbake igjen.. :sukk: Den er ikke riktig like ille som den var helt til å begynne med første gangen den kom, men den er ille..

Har hatt besøk av en venninne med 4,5mnd baby i dag :babygutt: Og hun hadde med seg masse mammabukser som jeg skulle få låne nå :hoppe: Snillingen! :jepp:

Men i kveld blir det pizza :sikle: Pizza er faktisk den eneste cravingen jeg har hatt helt fra dag en i svangerskapet :ler: Også er det Korslaget på TV! Go Joddski :duskedame:

Håper alle får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...