Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2010 #821 Del Skrevet 13. januar 2010 Godt du er mentalt forberedt ihvetfall da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. januar 2010 #822 Del Skrevet 13. januar 2010 Link og Gaviscon fra apoteket funker som ei kule på halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #823 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skulle aldri skrevet det jeg skreiv om at formen begynte å bli bedre I hele går og allerede i dag har jeg fått tilbake det trykket i hodet som gjør meg så svimmel Når skal det egentlig ta slutt???? Faen altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Samtidig kan jeg for 18 uker i dag! Tiden flyr JEg er nesten halvveis jo Endret 14. januar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. januar 2010 #825 Del Skrevet 14. januar 2010 Hipp hurra for 18 uker! Og lykke til med både skole og formen kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. januar 2010 #826 Del Skrevet 14. januar 2010 God bedring med formen Dinedama. 18 uker :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2010 #827 Del Skrevet 14. januar 2010 18 uker alt?! :dåne: Når er neste gang du får se huleboeren? Håper formen er bra nok til at du klarer deg gjennom dagens strabaser! Synes du har vært dårlig lenge nok nå! Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. januar 2010 #828 Del Skrevet 14. januar 2010 Uff....kjedelig med dårlig form, det vet eg altså! Hva med å ta Postafen?Det hjelper ikvertfall mot svimmelhet....ellers hvordan er blodtrykket?? Håper du bare tar det med ro, tydeligvis vil ikke kroppen noe annet.... ps. må jo hoppe litt for 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. januar 2010 #829 Del Skrevet 14. januar 2010 En liten til Dinemor og et lite for 18 uker, snart kan vi for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 14. januar 2010 18 uker alt?! :dåne: Når er neste gang du får se huleboeren? Håper formen er bra nok til at du klarer deg gjennom dagens strabaser! Synes du har vært dårlig lenge nok nå! Fysj! Vi skal på UL om litt over en uke Tirsdag 26.01 Nå er jeg kommet meg hjem etter både prøve og litt jobb... så nå er jeg rolig resten av dagen.. basta Uff....kjedelig med dårlig form, det vet eg altså! Hva med å ta Postafen?Det hjelper ikvertfall mot svimmelhet....ellers hvordan er blodtrykket?? Håper du bare tar det med ro, tydeligvis vil ikke kroppen noe annet.... ps. må jo hoppe litt for 18 uker Jeg har tatt postafen mot kvalmen tidligere, men det hjalp ikke akkurat på svimmelheten da.. Blodtrykket er fint det... alt er fint liksom, så dem sier bare at ejg er frisk og sender meg hjem Men jeg kjenner jo at noe ikke er som det skal... jeg er jo ikke dum heller Men heldigvis er jeg jo sykemeldt litt så jeg får slappet litt av iallefall Denne uken har et vært litt ekstra da med alt skolearbeidet, men nå er jeg ferdig med det for denne uka iallefall En liten til Dinemor og et lite for 18 uker, snart kan vi for halvveis Taaakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 #831 Del Skrevet 14. januar 2010 Bra dato og ha UL på er bursdagen min det Er sikker på at det er gutt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tror også enda det er gutt Har jeg skrevet deg på lista? :klø: Jeg skal gjøre det om jeg ikke har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. januar 2010 #833 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vil forresten tippe heller, siden de fleste tipper gutt så blir det sikkert jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #834 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja vi så jo hvordan det gikk hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. januar 2010 #835 Del Skrevet 14. januar 2010 Det var akkurat det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. januar 2010 #836 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tipper på for da kan hun bli kjæreste med vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå tipper dere jo annerledes enn orginaltippingen alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. januar 2010 #838 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vil også tippe og jeg tipper . Ser vi skal på UL samme dag! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 14. januar 2010 Oooh gøy! En til på guttelista da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #840 Del Skrevet 15. januar 2010 Nok en helg er kommet... deilig Som sagt angrer jeg på det jeg skrev om formen her om dagen, for svimmelheten er kommet tilbake igjen.. Den er ikke riktig like ille som den var helt til å begynne med første gangen den kom, men den er ille.. Har hatt besøk av en venninne med 4,5mnd baby i dag Og hun hadde med seg masse mammabukser som jeg skulle få låne nå Snillingen! Men i kveld blir det pizza Pizza er faktisk den eneste cravingen jeg har hatt helt fra dag en i svangerskapet Også er det Korslaget på TV! Go Joddski Håper alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå