Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:ler: litt av Tuttamannen! Vi var også bare hobbypulere skjønner dere, men så fort kan det skje ;)

Hemoglobin og blodtrykk er helt fint. Jeg har ingen betennelser eller infeksjoner eller virus som de kan se på blod og urinprøver. Blodsukkeret mitt har ingenting å si for når jeg blir eller er svimmel. Blodprosenten min var gått ned fra ca 14% til 12% siden sist, men jeg ble svimmel lenge før den var 14% i det hele tatt og den er jo enda ikke for lav.

Sykehuset er 12mil ifra her vi bor, og et er der diabetesteamet mitt holder til. Det er jo hovedsaklig dem jeg er på kontroller til. Jordmoren er jeg jo også oftere til enn andre, men hun er bare en mil herfra så det er jo ikke langt :)

Jeg har lest om folk som har vært veldig svimle. Det er skjeldent, men det skjer. Noen er så ille plaget at de er sengeliggende. Det var jeg de første 2-3 ukene, men nå klarer jeg jo litt mer :Nikke: Men må fort melde pass eller avslutte ting vi gjør for at det blir for mye for hodet og da øker svimmelheten og jeg må bare legge med.. det er det eneste som hjelper.

Du får spørre lærerene dine om de har vært borti eller vet noe om svimmelhet ifht svangerskap. :jepp: Alle tips mottas med takk!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You go! :tommelopp:

Det er sikkert lurt å dokumentere slikt :jepp: For selv om man ikke merker eller ser så mye framgang kan det være mye hvis man sammenligner bilder :jepp:

Håper du har en fin fredagskveld :klem: Skal du se korslaget eller? :)

Ikke sant, det tenker jeg også :jepp:

Hadde en helt grei fredag :fnise: Så ikke på det nei! Så litt på den dumme Robin Hood greia.

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer sånn mørke på vintertid og lyse på sommeren jeg

Jeg også :Nikke:

Jeg er sånn som liker kjempegodt at det er mørkt ute, og at det er litt mørkt inne, om vinteren altså :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo fortsatt mørkt inne.. :sjenert: Det er jo ikke store deler av dagen det er lyst her nå.. Også tenkte jeg med gru på hvor tjukk og tung jeg kommer til å være når jeg skulle skiftet gardiner igjen :dåne:

Så da satser jeg på å henge opp de mørke til høsten heller :Nikke:

Men det ble så fint og koselig :nigo: Lyse gardiner og grønne og brune lys, sofaputer og duker :Nikke: Ble snasent :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre lærerene dine om de har vært borti eller vet noe om svimmelhet ifht svangerskap. :jepp: Alle tips mottas med takk!

:klemmer:

Det skal jeg gjøre! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden sjokkerer meg bare... :sjokk:

-----------------

Stille og rolig søndag i dag... formen er ikke helt på topp som vanlig, men betraktelig bedre i forhold til hva den har vært :Nikke:

Jeg sitter med engelsk innlevering... skriver en novelle analyse av en Roald Dahl historie, men sitter litt fast nå.. :sukk: Tror jeg må ta en liten pause og fortsette en annen dag... det er ikke noe som haster uansett.. :)

Så har jeg hatt "halvnakensøndag" i dag :ler: Tok ikke på meg bukse før i fem tiden :fnise: Mye bedre å sprade i trusa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hu dama i den tråden som sjokkere deg?? Er det mulig liskom :sjokk:

Det må da være en spøk... at en eller annen idiot hadde lyst til å lage liv og litt diskusjon på KG.... Seriøst... den personen er blåst!

Godt det ikke bare er meg som har en halv naken dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det er med henne som sjokkerer meg?? Tuller du eller?? :overrasket:

Jeg er sjokkert over at det går ann å tro at det er greit å gjøre noe sånt i det hele tatt.. :dåne:

Og det handler jo ikke om å være bridezilla eller ikke, men om normal sunn fornuft og folkeskikk..

Men uansett om det er en spøk så er jeg sjokkert... sånn over settingen... og det som blir sagt der inne i det hele tatt..

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG den tråden er jo dritmorsom å lese...det måååå være tull fra ho dama altså...herrigud....selv var eg for at min mann og meg fikk strippere på utdrikningslagene våre...men eg hadde klikka...hvis noe sånt hadde skjedd meg eller min mann. Har forresten vist tråden til mannen min og han sa at han hadde kastet opp hvis eksen sin hadde gjort sånn altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest den tråden, å kjenner at det koker inni meg.

Skal andre menn være fritt villt bare fordi de skal kose seg på utdrikkningslaget sitt og fordi hun vil vise seg frem.. :kjefte:

Kjenner jeg får flashback fra mannens utdrikkningslag i fjor sommer.. :sukk:

Hadde det ikke vært for at jeg bor hjemme til svigermor, hadde det jammen meg vært halvnakensøndag her hjemme også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte jo at det var bare tulle tråder altså, men jeg blir så himla sjokkert og provosert :ler:

Men fin søndagsunderholdning da ;)

Har nettopp sett The Hangover :fnise: Var en gøy film :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LOL er jo det sprøeste noen kan tulle med også da!hahah tenk om det var sant...fy....

The Hangover er råeste filmen ever ass....digger skikkelig han lille kinesiske fyren :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at tråden provoserte deg noe veldig ja. Så det på svarene dine. :fnise: Men jeg er enig da.men det verste er at noen sikkert tenker sånn som det kom fram i tråden. At man bare kan ta seg til rette sånn. :)

Håper du får en fin uke Dinedama. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg regner med det sitter noen sjeler rundt i Norge som ikke har hjernekapasitet nok til å skjønne hvor galt det var :fnise:

Ha en fin uke du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...