Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

<der var du jo :klemmer: lurte på hvor du hadde gjort av deg ;)

Ja det var koselig med livstegn :rødme: Nå går jeg jo bare å konsentrerer meg for å kjenne mer :ler:

--------------

Gradestokken viser ikke mindre enn -27 grader uttafor døra vår nå.. begynner å bli så kaldt at snørret fryser igjen neseborene når man trør ut døra.. :glare: Liker ikke det ettersom både jeg og Ælen er snørrunger med såre bihuler plutselig.. Har nok blitt smittet av bestemoren hans som ble syk på nyttårsaften når vi var i selskapet.. Jaja.. Er greit å bli syk denne gangen, nå når det er rolig på jobb :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke moro å bli syk nå nei, og vi har jo nedsatt immunforsvar siden vi er gravide også...kjipt! -27 grader er altfor kaldt :fryser: Så på vg i stad at det muligens skal bli nærmere -40 på østlandet neste uke :sjokkert: Det er seriøst syyyyyykt kaldt.. Da benker jeg meg foran gasspeisen min, og blir der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? :dåne:

Er meldt sprengkulde her også nå! I dag var det meldt bare -9, men ble altså ganske mye kaldere.. :glare: Er spent på hvordan det blir på torsdag da det er meldt -25 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt seriøst....men jeg håper vg juger om det, for å si det sånn :fnise: Hele meg kommer jo til å stivne bare jeg beveger meg utenfor døra da jo...ikke gøy.

Vinter er fint det altså, men det må da finnes grenser!! ...må si jeg misunner alle som er på ferie i varme strøk nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at huledingsen har begynt å gi tegn fra seg da. :rødme:

Når det er så kaldt burde man slippe å gå ut døra. Bare sitte under dyna foran peisen med te. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN: Hvordan fungerer det å kjøpe mobil på ebay? (Jeg går rundt med en illusjon om at alle mobiler som er kjøpt utenfor Norge aldri i livet kommer til å fungere nemlig). Fungerer de her også? :hoppe:

(Si nei så jeg slipper den shoppemuligheten! :tunge1: )

Tlf med quadband er vel det du må kjøpe, altså en tlf som benytter seg av 4 gsm/nmt nett, eller hva det var dinedama kalte dem :fnise: Vet hvertfall at jeg har hatt problemer med mine triband telefoner i Usa ved at de rett og slett ikke virker i enkelte områder, så det er kanskje noe slikt som gjelder andre veien også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noe slikt :Nikke:

Det er så lenge siden nå at jeg husker ikke :lol:

-------

28 kalde blå her i dag :fryser: Frister ikke å dra på jobb.. vil heller være hjemme å fyre i ovnen og ligge på sofaen å spve.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
28 kalde blå her i dag :fryser: Frister ikke å dra på jobb.. vil heller være hjemme å fyre i ovnen og ligge på sofaen å spve.. :sjenert:

Ooo, det vil jeg også! Selv om det "bare" er -14 her...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-14 er ille nok i masse vis :fryser:

Det skulle vært en skrevet regel om at alle dager med -10 eller mer var hjemme dager :Nikke::regler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det hadde vært noe! :jepp: Men det spørs om mye av vinteren noen steder i landet hadde blitt svært lite produktive... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dinedama. :vinke:

Har du fått huleboer du da? Så gøy :) Gratulerer så mye. Dette var spennende lesing ja.

ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamen :jepp:

Det kom en liten snikende og slo rot i vomma mi :fnise:

Deg er det lenge siden jeg har "sett". Du har jo nesten vært fraværende siden bryllupet jo :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA har vært ganske fraværende siden bryllupet. Har ikke forvilla meg i noens dagbøker. Bare vært inne på enkelte tråder. Kommer sterkere tilbake med ny dagbok når jeg får skifta nick, kanksje du forviller deg inn i min bok når den tid kommer? :sjenert:. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner det er deilig å sitte inne med varmovnen på, ullteppe over beina, nylagd kaffe, laptopen i fanget og et program om BarneTVs historie på TV.. Ahh.. :nigo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA har vært ganske fraværende siden bryllupet. Har ikke forvilla meg i noens dagbøker. Bare vært inne på enkelte tråder. Kommer sterkere tilbake med ny dagbok når jeg får skifta nick, kanksje du forviller deg inn i min bok når den tid kommer? :sjenert:. :)

Jeg forviller meg selvfølgelig inn i boka di da :jepp:

Plutselig er jeg der :) Men du må si ifra når du får nytt nick slik at jeg skjønner det er deg :)

Kjenner det er deilig å sitte inne med varmovnen på, ullteppe over beina, nylagd kaffe, laptopen i fanget og et program om BarneTVs historie på TV.. Ahh.. :nigo:

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-28 i dag :dåne:

Litt lengre opp i bygda er det -36... Var meldt opp i -32 her vi bor i dag, så jeg er spent å se på gradestokken når jeg kommer hjem :fryser:

Skal forte meg å fyre opp i ovnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...