DDuck Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 4. januar 2010 <der var du jo lurte på hvor du hadde gjort av deg Ja det var koselig med livstegn :rødme: Nå går jeg jo bare å konsentrerer meg for å kjenne mer -------------- Gradestokken viser ikke mindre enn -27 grader uttafor døra vår nå.. begynner å bli så kaldt at snørret fryser igjen neseborene når man trør ut døra.. Liker ikke det ettersom både jeg og Ælen er snørrunger med såre bihuler plutselig.. Har nok blitt smittet av bestemoren hans som ble syk på nyttårsaften når vi var i selskapet.. Jaja.. Er greit å bli syk denne gangen, nå når det er rolig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. januar 2010 #722 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke moro å bli syk nå nei, og vi har jo nedsatt immunforsvar siden vi er gravide også...kjipt! -27 grader er altfor kaldt Så på vg i stad at det muligens skal bli nærmere -40 på østlandet neste uke Det er seriøst syyyyyykt kaldt.. Da benker jeg meg foran gasspeisen min, og blir der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 4. januar 2010 Seriøst?? :dåne: Er meldt sprengkulde her også nå! I dag var det meldt bare -9, men ble altså ganske mye kaldere.. Er spent på hvordan det blir på torsdag da det er meldt -25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. januar 2010 #724 Del Skrevet 4. januar 2010 ja, helt seriøst....men jeg håper vg juger om det, for å si det sånn Hele meg kommer jo til å stivne bare jeg beveger meg utenfor døra da jo...ikke gøy. Vinter er fint det altså, men det må da finnes grenser!! ...må si jeg misunner alle som er på ferie i varme strøk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 4. januar 2010 Vinter er fint med -5 og snø Eller sol for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2010 #726 Del Skrevet 4. januar 2010 Så koselig at huledingsen har begynt å gi tegn fra seg da. :rødme: Når det er så kaldt burde man slippe å gå ut døra. Bare sitte under dyna foran peisen med te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #727 Del Skrevet 4. januar 2010 Skulle gjerne vært lenger i Egypt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. januar 2010 #728 Del Skrevet 5. januar 2010 MEN: Hvordan fungerer det å kjøpe mobil på ebay? (Jeg går rundt med en illusjon om at alle mobiler som er kjøpt utenfor Norge aldri i livet kommer til å fungere nemlig). Fungerer de her også? (Si nei så jeg slipper den shoppemuligheten! ) Tlf med quadband er vel det du må kjøpe, altså en tlf som benytter seg av 4 gsm/nmt nett, eller hva det var dinedama kalte dem Vet hvertfall at jeg har hatt problemer med mine triband telefoner i Usa ved at de rett og slett ikke virker i enkelte områder, så det er kanskje noe slikt som gjelder andre veien også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 5. januar 2010 Sikkert noe slikt Det er så lenge siden nå at jeg husker ikke ------- 28 kalde blå her i dag Frister ikke å dra på jobb.. vil heller være hjemme å fyre i ovnen og ligge på sofaen å spve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #730 Del Skrevet 5. januar 2010 28 kalde blå her i dag Frister ikke å dra på jobb.. vil heller være hjemme å fyre i ovnen og ligge på sofaen å spve.. Ooo, det vil jeg også! Selv om det "bare" er -14 her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 5. januar 2010 -14 er ille nok i masse vis Det skulle vært en skrevet regel om at alle dager med -10 eller mer var hjemme dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #732 Del Skrevet 5. januar 2010 Det hadde vært noe! Men det spørs om mye av vinteren noen steder i landet hadde blitt svært lite produktive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #733 Del Skrevet 5. januar 2010 Nord Norge ville nok ha vært gaaaanske stille da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #734 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei Dinedama. Har du fått huleboer du da? Så gøy Gratulerer så mye. Dette var spennende lesing ja. ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #735 Del Skrevet 5. januar 2010 Jajamen Det kom en liten snikende og slo rot i vomma mi Deg er det lenge siden jeg har "sett". Du har jo nesten vært fraværende siden bryllupet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #736 Del Skrevet 5. januar 2010 JA har vært ganske fraværende siden bryllupet. Har ikke forvilla meg i noens dagbøker. Bare vært inne på enkelte tråder. Kommer sterkere tilbake med ny dagbok når jeg får skifta nick, kanksje du forviller deg inn i min bok når den tid kommer? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 #737 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner det er deilig å sitte inne med varmovnen på, ullteppe over beina, nylagd kaffe, laptopen i fanget og et program om BarneTVs historie på TV.. Ahh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 5. januar 2010 JA har vært ganske fraværende siden bryllupet. Har ikke forvilla meg i noens dagbøker. Bare vært inne på enkelte tråder. Kommer sterkere tilbake med ny dagbok når jeg får skifta nick, kanksje du forviller deg inn i min bok når den tid kommer? . Jeg forviller meg selvfølgelig inn i boka di da Plutselig er jeg der Men du må si ifra når du får nytt nick slik at jeg skjønner det er deg Kjenner det er deilig å sitte inne med varmovnen på, ullteppe over beina, nylagd kaffe, laptopen i fanget og et program om BarneTVs historie på TV.. Ahh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. januar 2010 #739 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror nok mobiltelefonkjøp fra utlandet blir for avansert.. Woh! -25? Nesten Svalbard-tilstander jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 5. januar 2010 -28 i dag :dåne: Litt lengre opp i bygda er det -36... Var meldt opp i -32 her vi bor i dag, så jeg er spent å se på gradestokken når jeg kommer hjem Skal forte meg å fyre opp i ovnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå