Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drittform :sur:

Hvorfor kan man ikke få slippe unna???? :grine: Måtte avlyse middagsplanene i dag for at jeg ikke kom meg noen vei.. i går kom jeg meg så vidt opp for å dra på middag hos mamma, men med en gang maten var fortært måtte vi dra igjen.. :sukk:

Det er ikke noe gøy å være slik.. man blir jo helt usosial og ekkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff samme her....plutselig fått skikkelig ekkel følelese når eg lukter kjøtt....kvalmendes...og ikke minst sliten når eg sovner på sofaen i selskap! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så kjedelig å høre at formen ødelegger julekosen for din del dinedama! Det er jo ikke sånn det skal være?!? Håper du kommer deg snart! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider tid til å komme innom her igjen. Synd formen fremdeles er dårlig, håper den snart blir bedre!! :klemmer:

Håper du har hatt en fin jul innimellom, at formen ikke bare har vært dårlig! Fikk du noe fint til jul? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia søtinger :klemmer:

Joda innimellom er jula riktig så fin :Nikke: I morgen setter vi kursen mot Ælen sin hjemplass og skal være der til over nyttår..

Vi har fått masse fint :jepp: Glass i serien vi samler på og masse av juleserviset vi samler på! :hoppe: Og ellers masse dilldall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper julefeiringen ble grei, selvom du ikke har vært i form :kose:

Kos dere masse på hjemplassen til Ælen i nyttårshelga :jepp:

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år! Håper 2010 blir ett knallfint år med :babysmokk: og alt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia søtinger :klemmer:

Joda innimellom er jula riktig så fin :Nikke: I morgen setter vi kursen mot Ælen sin hjemplass og skal være der til over nyttår..

Vi har fått masse fint :jepp: Glass i serien vi samler på og masse av juleserviset vi samler på! :hoppe: Og ellers masse dilldall :)

Godt nyttår snuppa!! Ja til dere alle tre... og pusene så klart :nigo:

Vi fikk også masse vi samlet på, så kjekt :) Fikk middagsservice vi fikk til bryllupet, er jo så massse deler som hører til og mere til bestikket vi samler på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...