Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Uff! Så kjedelig å høre at du ikke er i form. Taler av erfaring at det er lettere å bli tett i luftveiene som gravid og da er det også lettere å få litt lett hodepine. Så lenge det ikke er sterk pannehodepine, så er det nok i orden. Men selvsagt plagsom. Noe dritt når de man oppsøker hjelp hos ikke forstår en heller. :( Får bare ønske deg god bedring og fin mandag! Klem. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å kaste seg i det Devilina :jepp:

Hei Honey :goodbye:

Ja det er dritt å ikke være i form.. har nettopp vært på telefonen med jordmor og bare snakket litt løst og fast om det..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vondt i hodet, mer eller mindre daglig, men har det kun på høyre side av hodet, rett over øyet... Tror hos meg så henger det sammen med en nerve som ligger i klem/muskelknute i høyre skulder... Tenkte jeg skulle ta det opp med jordmor når jeg har første time hos henne :) Vet at blodtrykket mitt er litt høyt også så det kan jo ha en sammenheng :/

Håper formen din (og min også :gjeiper:) blir veldig mye bedre snart!

Har du forresten prøvd seaband, som du får kjøpt på apoteket? Litt av samme effekten som reisesyketabletter, bare at man ikke blir trøtt av dem :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har prøvd sea band uten effekt :sukk: Salt kjeks uten effekt.. salt lakris med effekt der og da, men med engang den var borte var effekten borte også.. :sukk:

Så det eneste som har funket for meg er postafen :Nikke: Og de funker som faen :jepp: Med trøttheten som bivirkning da ;)

Men har en annen venninne som er gravid også og var kjempe plaget med kvalme som brukte samme tablettene, og hun fortalte at trøttheten gikk over etterhvert som kroppen på en måte ble vant med dem :Nikke: Så det blir nok bedre :)

Håper også formene våre blir bedre :klem:

Og en :klem: til Minttu også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at denne kvalmen gir seg gradvis fremover nå. Jeg gikk kvalm frem til ca uke 14 og det er jo ikke så lenge til for din del. ;) Etter dette kom den og gikk den litt. Nå blir jeg bare kvalm dersom jeg blir utsatt for ekle, sterke lukter o.l. Det som også hjalp kvalmen min var å spise lite og ofte, slik du sikkert er vant med pga diabetesen. Nå som jeg er i uke 22 har jeg gått over til å bli altetende og veldig glad i maten. Men pga mindre og mindre plass i magen blir det gudskjelov ikke plass til så mye av gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjelper det ikke å spise desverre... kvalmen er aller verst rett etter jeg har spist.. Merkelig, men sånn er det.. :sukk:

Så det er skikkelig vanskelig å spise for da vet jeg at jeg blir værre etterpå.. :slår:

Håper det gir seg snart :Nikke: Jeg skal takle å bli kvalm en gang i blandt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med frukt da? Får du ned det? DET er ikke noe problem for meg hvis jeg er uggen. Det hjelper liksom på det istedet :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært flink ja :jepp::hoppe:

Men jeg gleder meg til å bikke over på sofaen når svigers er dratt :dåne:

Ja frukt får jeg i meg :Nikke: Blir litt kvalm etter det og, men ikke like kvalm som med annen mat... det dumme med frukt er at jeg får en rask blodsukker stigning som går raskt ned igjen, og da må jeg jo spise oftere.. :sukk:

Men det går på et vis :Nikke: Bananer, pærer, plommer, epler, mandariner og kiwi med appelsinjus ved siden :) Det er det det har gått i de siste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå så sint på pusi!!!!! :sinna: :sinna:

Drittkatta hoppa opp på bordet å spiste brødskiva mi når jeg snudde meg i to sekunder får å finne ut hvorfor vi ikke har bilde på tv'n! :sinna:

Og hun gadd ikke engang å hoppe ned av bordet når jeg ropte til henne! Aaaargh!! Drittkatt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...