Mazilla Skrevet 4. desember 2009 #501 Del Skrevet 4. desember 2009 Uff da... Heldigvis får du premie for alt strevet om et halvt års tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #502 Del Skrevet 4. desember 2009 Huff, synes så synd på deg snuppa!! Når man er gravid skal man ha det kos og nyte tiden.. kan være litt dårlig inni mellom... men ikke sånn som du har opplevd ting Fant legen ut noe? Regner med at du er tilbake nå. Hvile deg og ta det med ro... ja hva annet kan man gjøre? En til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 4. desember 2009 Hun legen jeg var til er skikkelig vanskelig syns jeg... har vært hos henne en gang før også, men følte hun ikke forsto noen ting eller tok meg på alvor Samme greia i dag, men hun var vakthavende så jeg hadde ikke så mye valg... Hun ba meg ansette noen for å hjelpe meg (noe jeg verken har råd eller mulighet til) Og ta meg en paracet... Akkurat som om jeg ikke har prøvd paracet allerede? Men hun skrev ut en sykemelding til meg etterhvert når jeg hadde forklart henne situasjonen 20 ganger føler jeg Så jeg er sykemeldt ut neste uke uten å vite noe mer om hvorfor jeg er dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. desember 2009 #504 Del Skrevet 4. desember 2009 :dåne: Er det mulig??? Høres ut som en ganske så uvitende lege. Kan du ikke bestille time til fastlegen din eller noe? Det skal jo ikke være sånn som du har det nå.. Jeg vet jeg ikke kan trylle deg frisk, men en håper jeg gjør ting litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 4. desember 2009 Fastlegen min har fødselspermisjon.. Men jeg skal ta det opp med jordmoren tror jeg... tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #506 Del Skrevet 4. desember 2009 OMG!!! Enkelte leger skulle ikke vært leger... har jobbet for noen sånn... du lurer liksom.. "hei, hva pokker surer i hodet på den personen". Litt mere oppfølging enn en paracett burde du da fått! Du har jo tross alt diabetes og stri med, er svimmel, små uggen og blodtrykk som kanskje svirer opp og ned. Og det er jo IKKE en bra ting. Ansett en person til.... altså.. er jo ikke alle som driter penger... Men.. hva med legevakt da? Går jo an å oppsøke de og.. på kveldstid.. hvis det ikke er for langt unna da? Er glad jeg har en litt forståelsesfull fastlege... mann vel og merke... og kona hans har nettopp fått en liten for noen måneder siden, så han vet vel hva hun har gjennomgått Ble sykemeldt på onsdag og ut uka nå... han lurte på om jeg ville ha mer... så kan rett og slett bestemme sånt selv jeg... men får nok komme meg tilbake på jobb på mandag vel, føler jeg har et ansvar ovenfor hun som sitter igjen med dobbelt jobb også. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 4. desember 2009 Legevakta er samme plass som legesenteret da Og jeg var der for 14 dager siden, men han konkluderte jo bare med stive muskler... Nei det er vanskelig å bli tatt på alvor føler jeg.. Er bare jordmoren som liksom klarer det med meg, for hun har så mange år innen faget og vet så inderlig godt hvordan gravide kvinner kan være Hun er liksom ikke en turnuslege jypling som tror dem vet alt fordi at de er nyutdannet og husker det som står i boka enda.. God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 #508 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg! Håper du ikke er så dårlig lenge, det høres virkelig ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #509 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper også jeg blir bedre God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. desember 2009 #510 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja jordmor vet nok best, de har tross alt spesial utdannet seg med fordypning i det faget Formen bedre i dag? Ha en knall lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 5. desember 2009 Litt bedre i dag ja, men fortsatt kvalm Men jeg skal kose meg med håndballkamp nå!! Heia norge!! Så den som va istad også.. snakker om utkvalifisering 51-17! Så kommer mamma på besøk litt senere Også har jeg fått ryddet pittelitt i stua sånn at det er adventspent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. desember 2009 #512 Del Skrevet 6. desember 2009 Skal ikke være lett for deg dette; dårlig og ikke bli tatt på alvor av legen. Men godt å lese at du føler deg litt bedre. Håper det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 6. desember 2009 Formen ble desverre verre og verre iløpet av gårdagen Men i dag var jeg smart og tok en reisesyketablett siden jeg hadde tid til å sove, så i dag har jeg vært i høvelig fin form Men jeg har fortsatt dette trykket i hodet som ikke går vekk... så jeg skal ringe helsestasjonen i morgen å snakke med jordmoren og høret hva hun vil jeg skal gjøre... Onkelen min sa han hadde det slik når han hadde bihulebetennelse, så det kan jo hende det kan være det.. får jeg pencillin da så blir jeg kansje frisk til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 6. desember 2009 #514 Del Skrevet 6. desember 2009 God bedring, Dinedama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 6. desember 2009 Takk Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #516 Del Skrevet 7. desember 2009 Formen ble desverre verre og verre iløpet av gårdagen Men i dag var jeg smart og tok en reisesyketablett siden jeg hadde tid til å sove, så i dag har jeg vært i høvelig fin form Men jeg har fortsatt dette trykket i hodet som ikke går vekk... så jeg skal ringe helsestasjonen i morgen å snakke med jordmoren og høret hva hun vil jeg skal gjøre... Onkelen min sa han hadde det slik når han hadde bihulebetennelse, så det kan jo hende det kan være det.. får jeg pencillin da så blir jeg kansje frisk til deg også! Penicillin tar ikke alltid en bihulebetennelse.. i grunn skjelden.. det folk ikke tenker over er at penicillin tar ikke alt.. det må være en bakterie.. og ofte er det et virus.. men nesespray anbefaler jeg absolutt!! det løsner i alle fall opp litt og man får ikke så tette bihuler og trykket minsker Ved bihule betennelse må man i grunn ta tiden til hjelp. Leger skriver ofte ut tabl. for å se om det kanskje hjelper og for at pas. skal bli fornøyd og ikke mase... helt sant. Har spurt en jeg jobbet for en gang om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 7. desember 2009 Åååh Vel.. jeg var å tok crp, men den var visst fin den.. Nå begynner jeg å lure virkelig på hva det er.. Men jeg har kjøpt meg sånn saltvannsoppløsning-nesespray med menthol i JEg syns ikke den vanlige funker, og ordentlig nesespray blør jeg så lett neseblod av for jeg har så svake greier i neseborene.. SÅ nå skal jeg bruke denne flittig å se hva som skjer I går satte jeg på en oksesteik i ovnen for å lage til pålegg og div. småsnacks Den var ferdig i morges, men jeg har nettopp fått smakt på den og jeg er en ræser på å lage steik Den ble driiiitgod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #518 Del Skrevet 7. desember 2009 hørtes godt ut!!!tør ikke prøve meg på sånne ting jeg... er rett og slett ikke et kjærring evne på kjøkkenet.. når det gjelder enkelte ting da. Gruer meg til den dagen vi skal stå for julefeiring med gjester etc... den ribba tror jeg ser stakkarslig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #519 Del Skrevet 7. desember 2009 Du kan nok om du bare vil Den steika var faktisk ikke noe vanskelig i det hele tatt Den laget seg selv Og vi har så mange steiker i fryseren etter bryllupet enda, at det gjorde ikke noe om det ble fiasko Jeg la den i en ildfastform og hadde den 12 timer i ovnen på 90-100 grader med folie over Også gnidde jeg den med salt og pepper før steking Veldig enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #520 Del Skrevet 7. desember 2009 Kanskje jeg skal prøve meg på det.... hmmm.. lage sånn skikkelig juleskinke pålegg ting Med sennep på. det er jo steike så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå