Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Usj det er gørr med snørr :spy:

Det ordner seg sikkert fort det :) Men det er jo ihvertfall på tide at du blir frisk nå snørr-guri :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det bare vært så lett ;)

Du jeg må spørre deg litt, siden det virker som om du hadde en peiling eller to om jernmangel.. :sjenert:

Jeg har begynt å ta Hemofer nå.. 3 stk om dagen.. tar det lang tid før de begynner å virke skikkelig tror du? :klø:

Regner med at virkninger på jerntabl. er som med andre tabl. man får ikke fulle virkningstoppen før det har gått en uke.. men det kan jo være litt indeviduelt fra person til person også, om hvor flink kroppen er på å ta opp ting :)

Men regner med at formen er litt bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk Cypress :strix: Vi har gått offesielt ut med det nå til alle våre nærmeste venner også :jepp: La et rundstykke inn i ovnen i går og tok bilde av det, så sendte vi det rundt på mms :lol:

Var mange som ringte oss opp og ville gratulere :ler:

Jo Devilina, formen er veldig mye bedre sånn jern-messig :Nikke: Men den stygge stygge svangerskapskvalmen har gjort sitt inntog :spy: Bedre sent enn aldri liksom :roll::ironi:

Så i dag måtte jeg ty til en reisesyketablett, og for å si det sånn så skjønner jeg godt hvorfor det er rød trekant på pakken :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du også har hatt litt "problemer" i svangerskapet hittil. Er det pga. jernmangel du har vært i dårlig form?

Man blir redd når man ikke er i form, både for hva som skjer og om spira har det bra.

Nå er du jo snart i uke 12, det må føles godt sikkert :) Gleder meg til vi når de 12 magiske ukene også :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at du også har hatt litt "problemer" i svangerskapet hittil. Er det pga. jernmangel du har vært i dårlig form?

Man blir redd når man ikke er i form, både for hva som skjer og om spira har det bra.

Nå er du jo snart i uke 12, det må føles godt sikkert :) Gleder meg til vi når de 12 magiske ukene også :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Ja de tror jernmangel er tingen :Nikke: De har jo ikke giddet å teste lagrene mine, men jeg fikk beskjed om å spise jern så da gjør jeg det :)

Ja huff, man blir så naltfor redd.. :sukk:

Det er deilig å komme dit! En milepæl :jepp: Bare håper at plagene gir seg snart også ;)

:klem:

Haha, bilde av rundstykke i ovnen! :hoho: Den var en god idé, den skal jeg huske på hvis/når det blir vår tur!!

Ja det var rasende festlig :fnise:

Jeg har stjålet idèen da ;) Så den på babyverden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra måte å fortelle det på :hoho: Er morsomt å gjøre noe kreativt ut av det da :jepp:

Jeg er fortsatt snørrete, skjønner ikke at det går ann :roll:

Håper du har hatt en fin dag og at formen bare blir bedre og bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ikke riktig så kvalm :Nikke:

Og godt er det, for da kan jeg jobbe ordentlig :) Det er vanskelig å planlegge dagene sine når man ikke vet dagsformen.. :sukk:

Håper bare kvalmen kan gi seg.. Den er så unødvendig! :sur:

Og :klemmer: til alle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en genial ide!!! Hehe.. er det noen som IKKE har skjønt den eller?

Er det trekant på reisesyketabletter? Visste jeg ikke.

Blir du ikke bare litt mere sånn.. at du føler du går på gyngende grunn da? Hadde jeg blitt.. den svaistanga.. :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh herreguuuuud så trøtt jeg er :Gjesp:

Har power-nappet i et par timer nå :fnise: Allerhelst har jeg lyst å sove mere, men da blir det vanskelig å sovne i kveld.. :sukk:

Nå skal jeg finne meg et eller annet godt jeg kan ha i glasset mitt og forberede engelsk muntligen som jeg plutselig kom på jeg skulle ha i morgen tidlig.. :rolleyes: Strukturert og lese-flink som Mazzi jeg..? Hihi :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skal jeg finne meg et eller annet godt jeg kan ha i glasset mitt og forberede engelsk muntligen som jeg plutselig kom på jeg skulle ha i morgen tidlig.. :rolleyes: Strukturert og lese-flink som Mazzi jeg..? Hihi :hoho:

Meg? :dåne: Jeg er jo verdensmester i lange kaffepauser, internettsurring og utsettelser! :fnise:

Håper det går greit på engelsken og at formen holder seg bra fremover! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...