DDuck Skrevet 19. november 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 19. november 2009 10 uker ..nå veier lille huleboeren rundt 3-4 gram :rødme: 10 uker Hei Dinedama! SÅ hyggelig å se at du har huleboer du også! Har gått meg hus forbi selv om jeg har deg på FB. :klø: Men uansett gratulerer!!! Mosekos! Jeg har ikke annonsert noe der enda siden jeg ikke er så langt på vei Men jeg har jo fått med meg at du har noe på gang da Gratulerer så mye selv! Du måtte jo omtrent være gravid når dere giftet dere da? :klø: For sprellende 10-ukers huleboer Må bare Nå kommer aldri jordbærsyltetøy uten sukker til å smake no godt! Prøv blåbær neste gang Jordbærsyltetøy uten sukker har nok aldri smakt godt i det hele tatt.. Gratulerer med 10 uker! Nå bærer du på et foster! Ja tenk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. november 2009 #362 Del Skrevet 19. november 2009 Sånn. Nå er jeg oppdatert på kvalme og promping og taing på tissen og sprelling med ben og armer.. og på litt mer alvorlige ting. huff. håper blodsukkeret slutter å bølle sånn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2009 #363 Del Skrevet 19. november 2009 jo jeg hadde sånn jordbær uten tilsatt sukker, men det smaker jo mensen Eller iallefall ikke noe særlig godt... jeg har egentlig ikke smakt mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #364 Del Skrevet 19. november 2009 jo jeg hadde sånn jordbær uten tilsatt sukker, men det smaker jo mensen Eller iallefall ikke noe særlig godt... jeg har egentlig ikke smakt mensen.. Og der forsvant gleden av å spise jordbærsyltetøy ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 19. november 2009 Er ikke meningen å ødelegge syltetøyet for dere da.. Bare husk at det er det uten sukker I dag er jeg i merkelig form.. Kjennes ut som blodsukkeret er skyhøyt, men det er ikke det... Det er helt fint.. Men jeg er svimmel og tung i hodet.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 19. november 2009 Sånn. Nå er jeg oppdatert på kvalme og promping og taing på tissen og sprelling med ben og armer.. og på litt mer alvorlige ting. huff. håper blodsukkeret slutter å bølle sånn snart. Jeg håper også det, men som de "oppmuntrende" legene sier så er et svangerskap en berg og dal bane på blodsukkeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 19. november 2009 #367 Del Skrevet 19. november 2009 OJ! HER har jeg ikke vært før! Og du er jo graviiid jo!! Har ikke jeg fått med meg Gratulerer så masse hvertfall!! *notere meg at jeg må prøve å huske på å følge med her inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 19. november 2009 hit da! ja jeg ble plutselig gravid skal du vite Ganske uplanlagt, men heller ikke uønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #369 Del Skrevet 19. november 2009 Har svart på svimmelheten din i boka mi HVA??!! 10 uker alt?? Det er jo ikke lenge sidne det var 5 jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 20. november 2009 #370 Del Skrevet 20. november 2009 Hei igjen! Ja, du har nok rett i at jeg var gravid når vi giftet oss. Fant det ut mandagen før. :rødme: Tok bryllupsnatta litt på forskudd vi. Jeg var cirka 4 uker (6.uke) på vei på selve dagen. Ingen visste om det da og det satte en ekstra følelsesmessig dimensjon på bryllupet for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 20. november 2009 Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. november 2009 #372 Del Skrevet 20. november 2009 God helg Heldige du som allerede har fått sett huleboeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 20. november 2009 Jepp :rødme: God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. november 2009 #374 Del Skrevet 20. november 2009 Hurra for 10 uker! Ikke lenge igjen nå til de magiske 12. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. november 2009 #375 Del Skrevet 20. november 2009 10 uker med baby i magen Bare 2 uker igjen til jeg kan rope det ut til alle sammen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 20. november 2009 God helg til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 #377 Del Skrevet 20. november 2009 God helg til deg og huledingsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 20. november 2009 Til deg og han godeste også Ta et glass for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 20. november 2009 #379 Del Skrevet 20. november 2009 God fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 #380 Del Skrevet 20. november 2009 Til deg og han godeste også Ta et glass for meg Dårlig med her, men derimot overraskende hjemmelagd ostekake! :dåne: Han skjønte tydeligvis at jeg trengte en oppmuntring, og slo skikkelig på stortromma! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå