Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:strix: 10 uker :strix:

..nå veier lille huleboeren rundt 3-4 gram :fnise:

:rødme:

:strix: 10 uker :strix:

:hoppe:

Hei Dinedama! SÅ hyggelig å se at du har huleboer du også! Har gått meg hus forbi selv om jeg har deg på FB. :klø: Men uansett gratulerer!!! Mosekos!

Jeg har ikke annonsert noe der enda siden jeg ikke er så langt på vei :jepp: Men jeg har jo fått med meg at du har noe på gang da ;) Gratulerer så mye selv!

Du måtte jo omtrent være gravid når dere giftet dere da? :klø:

:strix: For sprellende 10-ukers huleboer :strix:

Må bare :skratte: Nå kommer aldri jordbærsyltetøy uten sukker til å smake no godt! Prøv blåbær neste gang :Nikke:

Jordbærsyltetøy uten sukker har nok aldri smakt godt i det hele tatt.. :glare:

:fnise:

Gratulerer med 10 uker!

Nå bærer du på et foster! :)

Ja tenk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn. Nå er jeg oppdatert på kvalme og promping og taing på tissen og sprelling med ben og armer.. og på litt mer alvorlige ting. huff. håper blodsukkeret slutter å bølle sånn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg hadde sånn jordbær uten tilsatt sukker, men det smaker jo mensen :glare:

Eller iallefall ikke noe særlig godt... jeg har egentlig ikke smakt mensen.. :sjenert:

:skratte::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg hadde sånn jordbær uten tilsatt sukker, men det smaker jo mensen :glare:

Eller iallefall ikke noe særlig godt... jeg har egentlig ikke smakt mensen.. :sjenert:

Og der forsvant gleden av å spise jordbærsyltetøy ja....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å ødelegge syltetøyet for dere da.. :sjenert: Bare husk at det er det uten sukker :Nikke:

I dag er jeg i merkelig form.. :sukk: Kjennes ut som blodsukkeret er skyhøyt, men det er ikke det... Det er helt fint.. Men jeg er svimmel og tung i hodet.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Nå er jeg oppdatert på kvalme og promping og taing på tissen og sprelling med ben og armer.. og på litt mer alvorlige ting. huff. håper blodsukkeret slutter å bølle sånn snart.

:klemmer:

Jeg håper også det, men som de "oppmuntrende" legene sier så er et svangerskap en berg og dal bane på blodsukkeret :sukk::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ! HER har jeg ikke vært før! Og du er jo graviiid jo!! :sjokkert: Har ikke jeg fått med meg ;)

Gratulerer så masse hvertfall!! :blomst:

*notere meg at jeg må prøve å huske på å følge med her inne* ;)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ja, du har nok rett i at jeg var gravid når vi giftet oss. Fant det ut mandagen før. :rødme: Tok bryllupsnatta litt på forskudd vi. Jeg var cirka 4 uker (6.uke) på vei på selve dagen. Ingen visste om det da og det satte en ekstra følelsesmessig dimensjon på bryllupet for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:hug:

Til deg og han godeste også :Nikke: Ta et glass :vin: for meg ;)

Dårlig med :vin: her, men derimot overraskende hjemmelagd ostekake! :dåne: Han skjønte tydeligvis at jeg trengte en oppmuntring, og slo skikkelig på stortromma! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...