Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Gjest Azalea
:duskedame::strix: :strix: :strix: der er du!! veldig bra du er tilbake her! er ikke her så ofte, men av og til! Koooooselig at du også er her igjen *smask*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååh :klem:

Du har vært gjennom mye den siste tiden, men virker som om det går bra med deg nå og det er godt :)

:klemmer:

Ja det har blitt mye, men jeg velger å tro at jeg er kommet sterker ut av det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::strix: :strix: :strix: der er du!! veldig bra du er tilbake her! er ikke her så ofte, men av og til! Koooooselig at du også er her igjen *smask*

Jeg kommer sikkert til å glemme meg av også forsvinner jeg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søtingene mine :blomst:

Jeg har jo rett og slett vært forferdelig sløv!! :fnise:

Mya har skjedd siden sist jeg var her inne... ny graviditet, MA og på sykehuset for å ta medisinsk abort, skilsmisse, flytting, skolegang og et kortvarig forhold til en fyr som viste seg å være gal..

Jeg har dere jo på face nesten alle sammen, så dere har vel fått med dere mye som har skjedd, men alikevel ikke alt.

Håper dere har det fint og kanskje tar turen inn i boka mi igjen :hug: :hug:

Uffameg ny graviditet og MA viste jeg jo ikke.......det måtte ha vært helt forferdelig :( FIkk med meg at du ikke var med mannen lenger, håper ting går bedre etter å kvitte seg med en som viste seg å være noe annet en du trodde(nye kjæresten). Åssen er livet med lillemor da? Snart 3 år og alt!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LIvet med hulejenta er jo bare helt fantastisk :danse: snart 3 år og greier!! Hvor blir tiden av??? :sjokkert:

Hun er fantastisk flink til absolutt alt så klart :fnise:

Men hun ligger et godt stykke foran andre barn på sin alder når det gjelder språk og forståelse, og det er noe vi merker veldig godt :) Hun skravler som en foss og er en kjærlig og hengiven lita jente :rodmer:

Jeg og pappsn hennes deler foreldreomsorgen 50/50.. Jeg hadde faktisk trodd det skulle bli helt forferdelig, men det går igrunn veldig fint :Nikke: Men vi er også flinke å finne på ting sammen alle tre.. pleier å spise middag sammen et par ganger i uka og dra på besøk sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere kan være såpass venner da!

Herlighet ja, hvor blir av tida, det går så fort med disse små.

Hva gjør du med din uke der du ikek har henne da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig a du er tilbake! :hoppendeglad: fikk med meg forholdsendringene på Face, og regnet med du ville vende tilbake til KG når du var klar for det. Husker jo du var litt lei på "slutten"...

Så bra du er kommet sterkere ut av det hele til slutt :) noen store planer for påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere kan være såpass venner da!

Herlighet ja, hvor blir av tida, det går så fort med disse små.

Hva gjør du med din uke der du ikek har henne da? :)

De ukene hun er borte studerer og jobber jeg for fullt.. :) Mens de ukene hun er her er jeg hjemme og prøver å få studert mest mulig :fnise:

Så koselig a du er tilbake! :hoppendeglad: fikk med meg forholdsendringene på Face, og regnet med du ville vende tilbake til KG når du var klar for det. Husker jo du var litt lei på "slutten"...

Så bra du er kommet sterkere ut av det hele til slutt :) noen store planer for påsken da?

Nei påske tar jeg som den kommer :) Vi har vært på scootertur i dag, jeg, lisja og pappaen hennes sammen med en hel gjeng felles venner :sol: Nydelig vær og kjempe fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig hyggelig ut! Og så bra at du og eksmannen har så bra forhold at dere kan finne på sånt sammen :jepp:

God påske :klem:, uansett planer eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så hyggelig å se deg her inne igjen. :)

Mye som har skjedd i livet ditt, men jeg håper du har det fint. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen dere :klemmer:

Påsken har vært fin på tross av surmulende vær :)

Vi har vært noen turer på svenskegrensen å kjørt scooter og grillet, vært ute å akt og lagd snømann og koset oss masse med påskeegg fra påskeharen :Nikke:

Ooooog jeg har tuffet en mann.. :lur: Så får vi se om det blir noe action der :glise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...