Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:klem: selvsagt ingen fb-blemmer....

Søte Dina ja... Uvirkelig at hun nærmer seg 2 år!! Er jo ikke lenge siden du ble gravid med henne syns jeg! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke lykke til imorgen :klemmer: ...og spør du meg er det en selvfølge at det som prates om her inne ikke tas videre på FB :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Var på do nettopp og da hadde jeg blod i trusa og på papiret så nå er vel prossessen i gang tenker jeg...

Fikk en ekkel følelse i meg og vet ikke helt hva jeg føler egentlig.. er redd og litt trist samtidig som at jeg vet at det går bra og at det er "til det beste"... Selv om det aldri er verken fint eller flott å ta en abort.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi kommet hjem alle sammen og det går bra :Nikke:

Ble skrevet inn kl 8 i morges og fikk satt inn rieframkallende medisin samt smertestillende i halv ni tiden..

Etter et par timer startet riene sakte men sikkert og jeg måtte ha mer smertestillende for å ta toppene på dem.

I halv to tiden skulle jeg gå å tisse og da sa det splosj i do og så kom alt sammen ut.. En time etter ble jeg utskrevet og fikk dra hjem..

Så nå ligger jeg på sofaen med en del magevondt og skal bare slappe av med søppel tv i kveld :)

Takk for kosen jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt, og sender deg en god og stor :klem:

Håper formen er bedre og at det gir seg å blø snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jegblødde17-18 dager med Dina.. hadde iallefall sex etter 20 dager :fnise:

Det har heldigvis minket litt nå og er på vanlig mensmengde... også er det ikke bare sånn friskt blod lengre så forhåpentligvis er jeg vel ferdig iløpet av neste uke :Nikke:

Satser på at helga blir fin ja :Nikke: Skal jobbe i morgen, men så er det jo langhelg og fri t.o.m tirsdag :hoppe: Jobb jentene snakket om å gå ut å spise litt og drikke vin i morgen kveld, så det kan jo fort bli rasende festlig også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke middag, men vin ble det :vin::fnise:

Så det var riktig koselig.. ikke så koselig på søndag da, men men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som ting er på "bedringens" vei :Nikke:

Håper du koser deg med :vin: og jentene! Her blir det også et glass vin så fort frøkna faller til søvn for kvelden.... Tar sin tid i kveld :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...