Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var litt slitsom ettersom vi hadde ligget med spysjuka hele lørdag :spy:

Men vi dro til mamma og spiste vafler og kake og fikk litt avlastning i barnepassen så da fikk vi litt "avslapping" ;)

Så fikk jeg en bukett rosa roser og et fint hjemmelaga kort av snuppa :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig :nigo:

Det var mamma som hadde ordna biffen da siden vi begge lå å spydde og hadde feber hele dagen.. Ælen ble ikke god i magen før på torsdag så det hang lenge igjen på han, mens hos meg og snuppa var det bare et døgn..

Nå har vi sendt snuppemor på bestemor-besøk for helga, for her er det festival :hoppe: I kveld skal vi på Honningbarna, Dum Dum Boys Jonas Alaska og Hekla Stålstrenga, mens i morgen blir det Katzenjammer, Kaizers og Senjahopen :Nikke:

Tenna i tapeten!! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katzenjammer var helt rått! og Kaizers var også kjempe bra :hoppe:

Lørdagskvelden var absolutt kjempe vellykket og når jeg våknet på søndagsmorgen var alt jeg gjorde å smile og å glede meg til neste års festival :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsker meg helt i hjerteknuser sunget på nordnorsk, så det på the voice - vakkert var det.. Vet du forresten om Muffin har forlatt oss på KG? :klo:

Edit: det heter sunget, ikke synget.. :fnise:

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sletta dagboka si, men var sporadisk innom andre bøker en stund etter det. Nå begynner det å bli en stund siden hun har vært her, tror jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en herlig konserthelg! :hoppe:

Så koselig at dere etterlyser meg. :hug: Jeg titter innom bøkene deres rett som det er, men skal prøve å bli flinkere til å legge igjen noen ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jammen Muffin :hoppe:

-----------------

I dag har vært en tung dag.. onkelen min ble gravlagt i dag etter han valgte å gjøre ende på livet sitt forrige uke.. :trist: Så jeg er rimelig sliten.. har vært på jobb også... lang, tung dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...