Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke sykehuset har satt noe dato.. han skal ned på kontroll der nå i slutten av mnd, så etter da blir det satt en dato.. og forhåpentligvis fortløpende etter kontrollen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnebabygutt er kommet til verden :strix:

Gleder meg til å se han :rodmer:

Skrevet (endret)

Alltid stas når noen får en baby! :hjerte:

...og så heter det STAS og ikke stat...

Endret av MarianneE
Skrevet

Skjønner at det er et dilemma om du skal vente helt til slutten av måneden med å bestille... Har ikke noe godt svar til deg jeg altså :vetikke:

Men så koselig med venninnebaby! :hjerte:

Skrevet

Snuppa nekter å sove på dagtid når hun er hjemme :bond: I bhg sover hun, men ikke her... hun er stuptrøtt og grinete av en annen verden! :murvegg:

Noen som har vært borti lignende som har noen kloke ord å komme med?

Skrevet

Vi kuttet ut duppen helt fra og med slutten av oktober - fikk bedre netter ;)

Det er all trøsten jeg har å komme med :klemmer:

Skrevet

Hun blir nok mer sliten av å være i bhg enn hjemme..mye mer lyd og inntrykk, og fullt kjør hele dagen, noen og enhver trenger en hvil etter noen timer i bhg :ler: Noen gode råd har jeg desverre ikke, regner med hun er mye ute i frisk luft og sånn når hun er hjemme også, det hjelper jo på ifht hvor trøtte de blir...

Skrevet

Vi er vel ikke sååå flinke å være så mye ute hjemme :sjenert:

I dag har vi vært ute på akebrett og trilletur da :Nikke:

Det er så mye annet som skjer i helgene at det blit lite uteaktiviteter.. blir bedre når vi begynner å dra litt opp på fjeller i slutten av februar :Nikke:

unnskyldninger, unnskyldninger... :sjenert:

Skrevet

Innom med en :klem: du har falt ut av mine innlegg.

Utrolig koselig tur du planlegger, han blir sikkert superglad!!! og jeg håper den ikke krasjer med operasjon da.

Oi oi grattis med bæsj i potta :ler: her går Bumba morgen og kveld....ikke alltid det kommer noe......men stas å sitte på den da så......hadde vi fått henne bleiefri i løpet av sommeren hadde jeg vært superfornøyd men ikke noe must heller.

LUrte på hvor stor snuppa di er nå???

Skrevet

Vi var på kontroll i desember (18mnd) og da var hun 9570g og 79cm :Nikke: Lita og slank med andre ord ;)

Skrevet

Alltid stas når noen får en baby! :hjerte:

...og så heter det STAS og ikke stat...

Det er jo en del av statistikken også, og det kan jo kanskje forkortes til stat? :vetikke::fnise:

Skrevet

GOD HELG!!

...og grattis med seieren i Wordfeud. :snurt:

Skrevet

Takk og takk :nigo:

Jeg skal kanskje være modell for en fotograf jeg :hoppe: Temaet han skal knipse er Huldra, så skal jeg få være hulder :knise:

Skrevet

Så stilig! :nigo: håper vi får se resultatet. Jeg begynte med wordfeud i går, hehe jeg vinner jo ikke et eneste spill :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...