Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke sykehuset har satt noe dato.. han skal ned på kontroll der nå i slutten av mnd, så etter da blir det satt en dato.. og forhåpentligvis fortløpende etter kontrollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid stas når noen får en baby! :hjerte:

...og så heter det STAS og ikke stat...

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er et dilemma om du skal vente helt til slutten av måneden med å bestille... Har ikke noe godt svar til deg jeg altså :vetikke:

Men så koselig med venninnebaby! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa nekter å sove på dagtid når hun er hjemme :bond: I bhg sover hun, men ikke her... hun er stuptrøtt og grinete av en annen verden! :murvegg:

Noen som har vært borti lignende som har noen kloke ord å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kuttet ut duppen helt fra og med slutten av oktober - fikk bedre netter ;)

Det er all trøsten jeg har å komme med :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir nok mer sliten av å være i bhg enn hjemme..mye mer lyd og inntrykk, og fullt kjør hele dagen, noen og enhver trenger en hvil etter noen timer i bhg :ler: Noen gode råd har jeg desverre ikke, regner med hun er mye ute i frisk luft og sånn når hun er hjemme også, det hjelper jo på ifht hvor trøtte de blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel ikke sååå flinke å være så mye ute hjemme :sjenert:

I dag har vi vært ute på akebrett og trilletur da :Nikke:

Det er så mye annet som skjer i helgene at det blit lite uteaktiviteter.. blir bedre når vi begynner å dra litt opp på fjeller i slutten av februar :Nikke:

unnskyldninger, unnskyldninger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: du har falt ut av mine innlegg.

Utrolig koselig tur du planlegger, han blir sikkert superglad!!! og jeg håper den ikke krasjer med operasjon da.

Oi oi grattis med bæsj i potta :ler: her går Bumba morgen og kveld....ikke alltid det kommer noe......men stas å sitte på den da så......hadde vi fått henne bleiefri i løpet av sommeren hadde jeg vært superfornøyd men ikke noe must heller.

LUrte på hvor stor snuppa di er nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid stas når noen får en baby! :hjerte:

...og så heter det STAS og ikke stat...

Det er jo en del av statistikken også, og det kan jo kanskje forkortes til stat? :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og takk :nigo:

Jeg skal kanskje være modell for en fotograf jeg :hoppe: Temaet han skal knipse er Huldra, så skal jeg få være hulder :knise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig! :nigo: håper vi får se resultatet. Jeg begynte med wordfeud i går, hehe jeg vinner jo ikke et eneste spill :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...