Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi setter ikke noe plan for bleiefrihet, men om det skjer iløpet av sommeren så gjør ikke det noe altså :jepp:

Men jeg tror det er litt tidlig enda da... kanskje til nyåret 12/13 her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu hei, jeg planlegger sydentur :sol::hoppe:

Ælen vet ikke noe om den for det skal være bursdagsgave til han (evt bryllupsreise :fnise: )Stakkaren har aldri vært utenfor skandinavia, så nå skal han få tur siden han har 30 års dag i år :hoppe:

Jeg tenker at vi reiser uten lillesnupp, selv om det blir fælt å være så lenge borte fra henne :sjenert: Men samtidig skal det bli godt å være bare oss to å være kjærester :yvonne:

Turen går til Kreta i begynnelsen av mai :Nikke: 1 uke :)

Barnevakt er fikset og jeg har fiksa ferie.. nå må jeg bare søke om ferie for Ælen uten at han vet om det selv :fnise:

Oooog bestille turen så klart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så romantisk! :rodmer: Aner han ingen verdens ting? Når får han vite det? Høres utrolig deilig ut å få litt kjærestetid sammen, selv om det blir rart å dra fra jenta di ;) Fordelen med å ha noen man savner der hjemme, er at det ikke blir så ille å dra hjem igjen etter feriens slutt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han vet ikke noe :) Han skal få vite det på bursdagen sin 8.mars :Nikke:

Der sier du noe Mazzi :) Det blir sikkert godt å komme hjem da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sydentur høres herlig ut! Så koselig,så snill du er! :)

Nå kom jeg på en episode av "Jon & Kate plus 8", Jon ble 30 og han trodde overraskelsen var at de største jentene dems og noen til var på restauranten da han og Kate kom dit for å spise, men til dessert ble de servert key lime pie,og Kate sa "Florida key lime pie." Og spurte om han hadde vært i Flordia Keys, og han sa nei,"you're going, tomorrow", gjett om han ble overraska :ler:

Håper alt står bra til med deg og familien din! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! For en utrolig flott gave! :surprised::hoppendeglad:

Dere kommer sikkert til å storkose dere, bare dere to :yvonne:, også kommer det til å bli like koslig å komme hjem igjen til Dina ;)

Så gøy med skikkelig overraskelse!! Tror du det blir vanskelig å få avklart det med jobben hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden så jeg Minttu :jepp:

Jeg tror ikke det skal bli så vanskelig å avklare med jobben hans nei :) Jeg kjenner mange av de som jobber der, og også noen i ledelsen så jeg tenker jeg søker om fri for han i ledelsen uten at han får vite noe.. skal ikke være noe prøblem :nigo:

:hug: til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Så utrolig fin gave!!! :hjerte: Tenker han kommer til å bli kjempeglad, og han får jo et par måneder å glede seg på også etter at hemmeligheten er avslørt! Lykke til med de siste forberedelsene! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han burde bli glad altså hvis ikke får han smekk :ler:

Det eneste det skorter litt på er at Ælen går å venter på en operasjon i armen så jeg håper han skal få operasjonsdatoen snart slik at den ikke kræsjer med turen... men jeg må vel bare ta sjangsen på å bestille turen før det blir fullt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...