Spatula Skrevet 9. desember 2011 #6001 Del Skrevet 9. desember 2011 :hoppendeglad: Det er så herlig når de stubber rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6002 Del Skrevet 9. desember 2011 Ja nå blir det gøy Hun har jo vært ulovlig sein med å slippe seg Men bare helt plutselig for en time siden fant hun ut at dette er jo gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2011 #6003 Del Skrevet 9. desember 2011 Hurra!! Nå blir det vel ikke fred å få fremover, nå skal hun vel bare løpe rundt overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6004 Del Skrevet 9. desember 2011 Fred har det ikke vært på lenge uansett Jentungen kommer seg dit hun vil i ei helsikkes fart bare hun er bestemt nok klatrer over alt.. oppå stuebordet, i vinduskarmene.. you name it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. desember 2011 #6005 Del Skrevet 9. desember 2011 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2011 #6006 Del Skrevet 10. desember 2011 Herlig! ...og bare vent. En dag savner du den tida hun bare krabbet. Tro meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #6007 Del Skrevet 10. desember 2011 Det tror jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. desember 2011 #6008 Del Skrevet 10. desember 2011 Ah! Fantastisk En helt ny verden har nok åpnet seg nå Håper dere får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6009 Del Skrevet 11. desember 2011 Helgen har vært kjempe flott Fredag var det bære avslapping etter jobb omtrent.. Når vi kom hjem fra barnehagen (jeg og snuppa) så tente vi kongerøkelse og tørket litt støv.. så kom Ælen hjem med middag så da lagde vi biffsnadder til middag Lørdag hadde jeg jobb på formiddagen. Etterpå dro vi til mamma på førjulskos Vi spilte spill og spiste god mat og gjorde litt håndarbeid hele familien.. klokka ble halv to på natta før vi krøp til sengs Overnattet der da.. I dag fikk jeg og Ælen sovev lenge mens mamma sto opp med snuppa.. så var det frokost, mer kos med juletegnefilm før vi dro til et vennepar på nissefest :nissesmil: Der var mange av vennene våre med barna sine så spiste vi grøt, gikk på låven og satte ut grøt til nissen før nissen kom inn og gav alle barne hver sin pakke med litt godis Snødd har det også gjort så julestemninga er på topp Lurer på om jeg må gjøre litt juleting her hjemme også nå.. vaske kjøkkenskapene eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2011 #6010 Del Skrevet 11. desember 2011 Åååh, det hørtes utrolig koselig ut! All kosen, grøt, nisse og julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det var veldig koselig Etter vi kom hjem har jeg også fått gjort en del Har vasket takene i alle rom utenom soverommene, vasket kjøkkeninnredningen utvendig, tørket støv i vitrineskapet (drittjobb), baket en firedobbel porsjon kjeks og brodert litt på snuppas adventskalender Den tipper jeg at jeg blir ferdig med til hun blir konfirmert til deg også Minttu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2011 #6012 Del Skrevet 12. desember 2011 Du er så effektiv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2011 #6013 Del Skrevet 12. desember 2011 Så fine bilder på facebook. Skal si jenta di har blitt stor! Hun er visst ingen baby lengre, men et lite barn istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. desember 2011 #6014 Del Skrevet 12. desember 2011 Etter vi kom hjem har jeg også fått gjort en del Har vasket takene i alle rom utenom soverommene, vasket kjøkkeninnredningen utvendig, tørket støv i vitrineskapet (drittjobb), baket en firedobbel porsjon kjeks og brodert litt på snuppas adventskalender Den tipper jeg at jeg blir ferdig med til hun blir konfirmert Jesus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. desember 2011 #6015 Del Skrevet 12. desember 2011 Det var veldig koselig Etter vi kom hjem har jeg også fått gjort en del Har vasket takene i alle rom utenom soverommene, vasket kjøkkeninnredningen utvendig, tørket støv i vitrineskapet (drittjobb), baket en firedobbel porsjon kjeks og brodert litt på snuppas adventskalender Den tipper jeg at jeg blir ferdig med til hun blir konfirmert til deg også Minttu. Det var liksom ikke litt heller da! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6016 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg er ganske effektiv når jeg først setter i gang I dag har jeg vasket rundt på snuppas rom Vegger, tak, gulv og støvtørk Også har jeg pakket inn de resterende julegavene Ja tenk Mazzi, hun er blitt stor jente nå Hun snakker som en foss.. noen ord forstår vi, mens andre er fortsatt på russisk Hun synger mange sanger og danser etter dem.. og vi hører faktisk hva hun synger slags sang Det er en så herlig alder nå Selv om hun kan være ganske trassete til tider og har bestemt seg for at det eneste som gjelder i matveien er "nammenam" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. desember 2011 #6017 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg blir helt sånn av å lese og tenke på så mye kos du har om dagen (sett bort fra vaskinga ), og at vi til neste jul har vår egen lille frøken.... snakk om overhormonell! Ha en riktig god tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6018 Del Skrevet 13. desember 2011 Prøv å se en sverdet i steinen du da når ekornjenta ikke får ekorngutten sin Da skal du se at tuta starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. desember 2011 #6019 Del Skrevet 13. desember 2011 Så koselig førjulstid dere har. Og en veldig søt og flink nissejente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. desember 2011 #6020 Del Skrevet 14. desember 2011 Heiiiiiiiiiiii DD. Bare innom for å si at jeg lever og god jul (bør se til å bli mere aktiv her igjen gitt.... ) Står alt bra til her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå