Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå blir det gøy :nigo:

Hun har jo vært ulovlig sein med å slippe seg :ler:

Men bare helt plutselig for en time siden fant hun ut at dette er jo gøy :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred har det ikke vært på lenge uansett :ler:

Jentungen kommer seg dit hun vil i ei helsikkes fart bare hun er bestemt nok ;) klatrer over alt.. oppå stuebordet, i vinduskarmene.. you name it :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen har vært kjempe flott :nigo:

Fredag var det bære avslapping etter jobb omtrent.. Når vi kom hjem fra barnehagen (jeg og snuppa) så tente vi kongerøkelse og tørket litt støv.. så kom Ælen hjem med middag så da lagde vi biffsnadder til middag :spise:

Lørdag hadde jeg jobb på formiddagen. Etterpå dro vi til mamma på førjulskos :) Vi spilte spill og spiste god mat og gjorde litt håndarbeid hele familien.. klokka ble halv to på natta før vi krøp til sengs :) Overnattet der da..

I dag fikk jeg og Ælen sovev lenge mens mamma sto opp med snuppa.. så var det frokost, mer kos med juletegnefilm før vi dro til et vennepar på nissefest :nissesmil:

Der var mange av vennene våre med barna sine så spiste vi grøt, gikk på låven og satte ut grøt til nissen før nissen kom inn og gav alle barne hver sin pakke med litt godis :)

Snødd har det også gjort så julestemninga er på topp :strix:

Lurer på om jeg må gjøre litt juleting her hjemme også nå.. vaske kjøkkenskapene eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig :nigo:

Etter vi kom hjem har jeg også fått gjort en del ;)

Har vasket takene i alle rom utenom soverommene, vasket kjøkkeninnredningen utvendig, tørket støv i vitrineskapet (drittjobb), baket en firedobbel porsjon kjeks og brodert litt på snuppas adventskalender :Nikke: Den tipper jeg at jeg blir ferdig med til hun blir konfirmert :fnise:

:klemmer: til deg også Minttu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder på facebook. Skal si jenta di har blitt stor! Hun er visst ingen baby lengre, men et lite barn istedet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vasket takene i alle rom utenom soverommene, vasket kjøkkeninnredningen utvendig, tørket støv i vitrineskapet (drittjobb), baket en firedobbel porsjon kjeks og brodert litt på snuppas adventskalender :Nikke: Den tipper jeg at jeg blir ferdig med til hun blir konfirmert :fnise:

Jesus :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig :nigo:

:klemmer: til deg også Minttu.

Det var liksom ikke litt heller da! :ler:

Flinka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske effektiv når jeg først setter i gang :ler:

I dag har jeg vasket rundt på snuppas rom :Nikke: Vegger, tak, gulv og støvtørk :Nikke:

Også har jeg pakket inn de resterende julegavene :Nikke:

Ja tenk Mazzi, hun er blitt stor jente nå :rodme: Hun snakker som en foss.. noen ord forstår vi, mens andre er fortsatt på russisk :ler:

Hun synger mange sanger og danser etter dem.. og vi hører faktisk hva hun synger slags sang :jepp:

Det er en så herlig alder nå :strix: Selv om hun kan være ganske trassete til tider og har bestemt seg for at det eneste som gjelder i matveien er "nammenam" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt sånn :rodmer::grine: av å lese og tenke på så mye kos du har om dagen (sett bort fra vaskinga ;) ), og at vi til neste jul har vår egen lille frøken....

snakk om overhormonell! :tongue:

Ha en riktig god tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiiiiiiiii DD.

Bare innom for å si at jeg lever :ler: og god jul :tree: (bør se til å bli mere aktiv her igjen gitt.... :sjenert: )

Står alt bra til her da? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...