Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Så flink du er som bruker fridagen til husvask!! :klappe: Håper du får en koselig ettermiddag på besøk, og at dere får en fin helg i huleheimen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Skal se det blir ordnings over helga på sukkerfrie drops :)

Du må bare lage deg en liste over smaker du ønsker, så skal jeg se hva jeg klarer å oppfylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere :vinker:

Har ikke vært her inne på et par dager jeg :)

:hug: til MaiL, Muffin og Kjeksguri!

Og halga var fin den Mazzi og Schnapsi :jepp: Fredag var det bare avslapping etter jobb.. Lørdag var vi en tur i sentrum å fant oss litt julebordsklær siden det var julebord på kvelden :) Bedre sent enn aldri :fnise:

Julebordet hadde alt for god mat så jeg spiste meg så mett at partydronninga aldri så dagens lys :ler: Halv tolv var jeg hjemme og godt inntulla i et pledd på sofaen, mens Ælen var igjen :fnise:

Snuppemor lå hos mamma og de koste seg med blåfjell og potetskruer til langt på kveld ;)

Søndag dro vi for å hente snuppa og da bakte vi en drøss med pepperkaker i samme slengen :jepp: Suppemor var kjempeflink og spiste ikke like mye deig som antatt :klappe:

I dag når vi sto opp var ene øyet hennes helt igjenklistret og hovent så der var det øyekatarr.. Var på 18mnd kontroll hos HS og fikk dra inn til legen samtidig slik at vi kunne få resept på øyedråper :Nikke: Stakkaren ser ut som noen har slått henne over øyet :(

Men andre gladsaker er at hun er såååå kjempeflink :hoppe: HS var storimponert over finmotorikken hennes og hun ligger framfor skjemaet ifht alder :jepp:

De vitale målene er 9570g (snart 10kg :hoppendeglad: ) 78,5cm :)

Juleforberedelsene er høvelig i rute ja.. ikke heeelt ferdig med julegavene eller bakinga, men det er jo enda god tid ;)

Spatula: :hoppe:

Kirsebær, pære, banan, tuttifrutti, lakris eller noe sånt :jepp: slå deg løs :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg blir litt stolt :nigo:

I dag har øyekatarren gått over til andre øyet også så nå ser det virkelig ut som hun har vært i boksekamp.. hun er knallrød både på øyelokkene og ned mot kinnene og hoven så det holder :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun blir god igjen fortere enn svint! Og at dere ikke hadde planer om å ta julekortbilder e.l. akkurat nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper øyekatarren blir bedre snart :troest:

Så stor hun har blitt! OG ikke dårlig at hun ligger foran skjema heller :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og stor fru blom :fnise:

Hun ligger på nest nederste streken på percentilskjemaet :fnise:

Men hun følger den kurven kjempe fint :jepp:

Øynene begynner heldigvis å bli bedre :) Litt puss som kommer ut enda, men hevelsen og rødheten er omtrent helt borte :jepp:

:klemmer: til dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...