Gå til innhold

"Jeg elsker deg"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Christine_*
Skrevet

Igår sa kjæresten min "jeg elsker deg" til meg. Jeg er så lykkelig!! Han har tenkt på det lenge, det har jeg og, men jeg har ikke turt å si noe.. Nå er jeg så lykkelig! Begynte å gråte da han sa det, for jeg skjønte hva han skulle si og jeg ble så utrolig glad!! Deilig å være forelsket og vite at kjæresten elsker meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint når noen sier det fordi de virkelig mener det, ikke bare slenger det ut vilkårlig. Sånne uttrykk føler jeg bør være reservert kun til de som en er veldig glad i.

Godt å lese dette, det blir veldig mye om tragiske forhold her på forumet, vi trenger at noen deler gode opplevelser også!

Skrevet

Han sa ikke "jeg elsker deg" men jeg fikk en sms idag hvor det stod "tenker masse, masse på deg"....

Ble litt varm om hjerterota av det også jeg.

Men å høre ordene "jeg elsker deg".....må være en utrolig herlig følelse når man VET at det er sagt av en som mener det!

Godt å lese dette, det blir veldig mye om tragiske forhold her på forumet, vi trenger at noen deler gode opplevelser også!

Gode opplevelser skal også deles!

:hjerter_rundt:

Gjest Gjest_tigerjenta_*
Skrevet

ååååååååå *sukke*

det må være helt fantastisk å høre det. fikk litt tårer i øynene nå, for jeg er nesten akkurat blitt dumpet.. og skulle så utrolig gjerne hørt de ordene fra ham..

men så skal jeg ikke ødelegge denne fine tråden med sånne sørgelige ting!

er glad på dine vegne! dere er heldige som har hverandre å elske!

Gjest Gjest_jen_*
Skrevet
ååååååååå *sukke*

det må være helt fantastisk å høre det. fikk litt tårer i øynene nå, for jeg er nesten akkurat blitt dumpet.. og skulle så utrolig gjerne hørt de ordene fra ham..

men så skal jeg ikke ødelegge denne fine tråden med sånne sørgelige ting!

er glad på dine vegne! dere er heldige som har hverandre å elske!

:klem:

For ett år siden var jeg i din situasjon, men nå er jeg forelska igjen. Så ting ordner seg, du må bare gi det tid!

Jeg har ikke hørt de tre magiske ordene enda, men jeg har sett dem i øynene hans :rødme: Har utrolig lyst å si det selv men tør ikke - og han har nok samme problem. Tror jeg bare må ta mot til meg, men venter litt på det berømte "rette øyeblikket".

I mellomtiden så banker hjertet mitt litt ekstra for hver "glad i deg", "jeg tenker på deg hele dagen" og "du er nr 1!"

Skrevet

Jeg følte det samme, at jeg så det i øynene hans, men jeg turte ikke å si noe først. Bare venta og venta, hehe. Jeg sa at hadde ikke han sagt noe hadde jeg sikkert turt på nyttårsaften eller noe, og han syns det var veeeldig lenge til, hehehe. Kom hjem til leiligheten min nå, har masse bilder av han og meg på veggene på rommet mitt, fikk helt klump i halsen. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...