Gå til innhold

south beach dietten er det beste jeg har vært borti :)

Anbefalte innlegg

Gjest Veslemy
Skrevet

Er akkurat ferdig med fase 1 og har gått ned 5 kg uten problem jeg er såå utrolig glad :) Har bare 4 kg igjen så er jeg kjempefornøyd!! Til alle jenter der ute som ønsker å gå ned... kjøp boka! Anbefaler den på d sterkeste og det er ikke vanskelig engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at det har gått greit :)

Gjest Veslemy
Skrevet

Ja takk :) Så på den smoothien du lager suzy ( i en annen tråd..) hørtes veldig god ut kan jeg drikke den i fase 2?

Skrevet

I min dagbok (som er linket til under her) er det listet opp matvarer som er "tillatt i fase 1 og fase 2.

Jeg kjører forøvrig en avslappet variant, nileser ikke innholdsdeklerasjonen - for da blir mat bare stress og ikke en naturlig del av hverdagen.

Grattis med fremgang! :)

Skrevet
Ja takk :) Så på den smoothien du lager suzy ( i en annen tråd..) hørtes veldig god ut kan jeg drikke den i fase 2?

Ja det skulle man da tro - den har (med tre egg, 100 g bringebær, 40 g vaniljekesam, en dæsj splenda og en skje olje) ca 450 kcal, 23 g protein og 7 g karbo - og 33 g fett. Holder deg mett lenge!

Gjest Veslemy
Skrevet
I min dagbok (som er linket til under her) er det listet opp matvarer som er "tillatt i fase 1 og fase 2.

Jeg kjører forøvrig en avslappet variant, nileser ikke innholdsdeklerasjonen - for da blir mat bare stress og ikke en naturlig del av hverdagen.

Grattis med fremgang! :)

Tusen takk :) ja d funker jo så da gidder vi ikke nilese he,he enig med deg :)

Ja det skulle man da tro - den har (med tre egg, 100 g bringebær, 40 g vaniljekesam, en dæsj splenda og en skje olje) ca 450 kcal, 23 g protein og 7 g karbo - og 33 g fett. Holder deg mett lenge!

Ja men den er god, da prøver vi den vettu :) regner med at det er mer enn sunt nok :)

Skrevet
:jepp: Jeg bruker den den morgenen i uka jeg har spinningtime klokka sju og trenger kjapp energi. Syns den er skikkelig god og frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...