Gjest Veslemy Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er akkurat ferdig med fase 1 og har gått ned 5 kg uten problem jeg er såå utrolig glad Har bare 4 kg igjen så er jeg kjempefornøyd!! Til alle jenter der ute som ønsker å gå ned... kjøp boka! Anbefaler den på d sterkeste og det er ikke vanskelig engang!
Gjest Veslemy Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Ja takk Så på den smoothien du lager suzy ( i en annen tråd..) hørtes veldig god ut kan jeg drikke den i fase 2?
Gjest Vettel Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 I min dagbok (som er linket til under her) er det listet opp matvarer som er "tillatt i fase 1 og fase 2. Jeg kjører forøvrig en avslappet variant, nileser ikke innholdsdeklerasjonen - for da blir mat bare stress og ikke en naturlig del av hverdagen. Grattis med fremgang!
Suzy Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Ja takk Så på den smoothien du lager suzy ( i en annen tråd..) hørtes veldig god ut kan jeg drikke den i fase 2? Ja det skulle man da tro - den har (med tre egg, 100 g bringebær, 40 g vaniljekesam, en dæsj splenda og en skje olje) ca 450 kcal, 23 g protein og 7 g karbo - og 33 g fett. Holder deg mett lenge!
Gjest Veslemy Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 I min dagbok (som er linket til under her) er det listet opp matvarer som er "tillatt i fase 1 og fase 2. Jeg kjører forøvrig en avslappet variant, nileser ikke innholdsdeklerasjonen - for da blir mat bare stress og ikke en naturlig del av hverdagen. Grattis med fremgang! Tusen takk ja d funker jo så da gidder vi ikke nilese he,he enig med deg Ja det skulle man da tro - den har (med tre egg, 100 g bringebær, 40 g vaniljekesam, en dæsj splenda og en skje olje) ca 450 kcal, 23 g protein og 7 g karbo - og 33 g fett. Holder deg mett lenge! Ja men den er god, da prøver vi den vettu regner med at det er mer enn sunt nok
Suzy Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg bruker den den morgenen i uka jeg har spinningtime klokka sju og trenger kjapp energi. Syns den er skikkelig god og frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå