Gjest haim Skrevet 20. oktober 2009 #1 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har dere link til youtube.com you name it.... Har sjekket hos frisør = dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hain Skrevet 21. oktober 2009 #3 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bade i bølger, har jeg fått høre før xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. oktober 2009 #5 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg syns det er enkelt og greit på mitt hår hvertfall, å lage fingerbølger (heter det det?). Jeg tar litt mousse i vått hår, bølger det med hendene slik jeg ønsker, og fester med små spenner. Føner så håret tørt, tar ut spennene og evt. grer lett over, før det evt. settes opp i en løs frisyre lavt på hodet. Jeg vet imidlertid ikke hvordan dette blir på helt glatt hår. Det er mulig man da må bruke bølgetang og/eller ruller for å få noen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå