Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Jeg synes det finnes så få interessante jenter... Det vil si de er interessante helt til man faktisk snakker med dem. Ikke det at det har så mye å si om man egentlig bare vil ha litt kos. " "Tro meg, menn går på smell etter smell der de avvises av kviner de vil ha. Mens kvinnene haøster alle fruktene fra menn som øsnker å ha et forhold til dem. Ergo, kvinner er kyniske." "Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot. " Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der menn mer åpenlyst rakker ned på sine landskvinner og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter. Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske kvinner faktisk for dårlige for norske menn? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske mebb enn norske kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 20. oktober 2009 #2 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Er norske kvinner faktisk for dårlige for norske menn? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske mebb enn norske kvinner? Jeg har egentlig ikke opplevd så mye nedrakking. Men så kom jeg hit på kg og fikk sjokk Det jeg likte best med tråden var at du kaller dem for norske mebb, eller norske nebb som jeg trodde det sto.... Endret 20. oktober 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmedame Skrevet 20. oktober 2009 #3 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vel, når man ser på alle de mennene som heller vil ha thai og eller russiske damer fordi vi norske er så kravstore, så tenker jeg at de jammen ikke gjør mye for å bli kjent med oss heller. Men det er bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2009 #4 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg må si jeg har samme erfaringen selv. For å bli nedtrykkt av norske bittre menn, så er det bare å surfe litt på KG...Heldigvis er verden ellers full av flotte normale menn.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 20. oktober 2009 #5 Del Skrevet 20. oktober 2009 Norske jenter er helt peeeeeeeeeeeerfect. Gutter/menn som rakker ned på jenter gjør dette fordi de ikke vil innse at feilen ligger hos dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #6 Del Skrevet 20. oktober 2009 Norske kvinner er bortskjemte og kravstore. Akkurat som at norske menn er bortskjemte og kravstore. Hvor er overraskelsen her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #7 Del Skrevet 20. oktober 2009 Både norske menn og kvinner er bortskjemte, men så finnes det unntak på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Mae Skrevet 20. oktober 2009 #8 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ble kjent med en dansk gutt i sommer som påstod at norske jenter blir høyt ansett i Danmark. Rett og slett fordi vi er blidere og mer jordnære enn de danske. Så blir det for ille her kan man alltids dra over til nabolandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 21. oktober 2009 #9 Del Skrevet 21. oktober 2009 "Jeg synes det finnes så få interessante jenter... Det vil si de er interessante helt til man faktisk snakker med dem. Ikke det at det har så mye å si om man egentlig bare vil ha litt kos. " "Tro meg, menn går på smell etter smell der de avvises av kviner de vil ha. Mens kvinnene haøster alle fruktene fra menn som øsnker å ha et forhold til dem. Ergo, kvinner er kyniske." "Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot. " Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der menn mer åpenlyst rakker ned på sine landskvinner og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter. Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske kvinner faktisk for dårlige for norske menn? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske mebb enn norske kvinner? Mebb ..... erru forkjøla eller harru svinepest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 21. oktober 2009 #10 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ble kjent med en dansk gutt i sommer som påstod at norske jenter blir høyt ansett i Danmark. Rett og slett fordi vi er blidere og mer jordnære enn de danske. Så blir det for ille her kan man alltids dra over til nabolandet Så skjønner jeg deg rett så reiser jeg til Danmark om jeg er interessert i en blid og jordnær norsk jente? For her i landet er de jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #11 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så skjønner jeg deg rett så reiser jeg til Danmark om jeg er interessert i en blid og jordnær norsk jente? For her i landet er de jo ikke. Jentene er kanskje sure og høytsvevende, men treffer du en kvinne så kan hun være både blid og jordnær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 21. oktober 2009 #12 Del Skrevet 21. oktober 2009 Norske kvinner er bortskjemte og kravstore. Akkurat som at norske menn er bortskjemte og kravstore. Hvor er overraskelsen her egentlig? For meg virker det som om norske kvinner er ubevisste på at de også må legge noe i "potten" for å få til et godt forhold. Menn er klar over at er de ikke høye og kjekke nok så kan man kompensere med penger og oppmerksomhet for at kvinner skal få dekket sine behov for trygghet, har man ikke høyde eller penger, kan man kompensere med å legge vekt på intelligens og status og har man ikke det heller så kan man jo framstå som handyman - men da er man jo gjerne rik Norsk kvinner derimot virker som de tror det holder med å sminke seg en gang i mellom, men ellers kan de syte om for lite oppmerksomhet, for lite påspandering, for høy gubbefaktor, for lite forståelse etc etc... Dette har menn som ikke er alt for godtroende gjennomskuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 #13 Del Skrevet 21. oktober 2009 Norsk kvinner derimot virker som de tror det holder med å sminke seg en gang i mellom, men ellers kan de syte om for lite oppmerksomhet, for lite påspandering, for høy gubbefaktor, for lite forståelse etc etc... Dette har menn som ikke er alt for godtroende gjennomskuet. Her ligger det jo litt sprengstoff hehe Skal bli interessant å høre damenes kommentarer til dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 21. oktober 2009 #14 Del Skrevet 21. oktober 2009 Her ligger det jo litt sprengstoff hehe Skal bli interessant å høre damenes kommentarer til dette Jeg skulle gjerne sett Cuckold sin kommentar til kritisismen som rettes mot kvinner i denne tråden. Tenk at det ikke bare er menn som får kritikk gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #15 Del Skrevet 21. oktober 2009 For meg virker det som om norske kvinner er ubevisste på at de også må legge noe i "potten" for å få til et godt forhold. Menn er klar over at er de ikke høye og kjekke nok så kan man kompensere med penger og oppmerksomhet for at kvinner skal få dekket sine behov for trygghet, har man ikke høyde eller penger, kan man kompensere med å legge vekt på intelligens og status og har man ikke det heller så kan man jo framstå som handyman - men da er man jo gjerne rik Norsk kvinner derimot virker som de tror det holder med å sminke seg en gang i mellom, men ellers kan de syte om for lite oppmerksomhet, for lite påspandering, for høy gubbefaktor, for lite forståelse etc etc... Dette har menn som ikke er alt for godtroende gjennomskuet. David, etter forhold så labre jenter så synest jeg du fortjener en skikkelig kvinne. Dårlige mennesker finnest det blant begge kjønn. Det gjelder å sile de ut, og finne gode mennesker som ikke bare er opptatt av å glede seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 21. oktober 2009 #16 Del Skrevet 21. oktober 2009 David, etter forhold så labre jenter så synest jeg du fortjener en skikkelig kvinne. Dårlige mennesker finnest det blant begge kjønn. Det gjelder å sile de ut, og finne gode mennesker som ikke bare er opptatt av å glede seg selv. Takk for omtanken, jeg er sammen med drømmedama ja - ingen over ingen ved siden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. oktober 2009 #17 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er hun norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 21. oktober 2009 #18 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) "Jeg synes det finnes så få interessante jenter... Det vil si de er interessante helt til man faktisk snakker med dem. Ikke det at det har så mye å si om man "Jeg synes det finnes så få interessante jenter... Det vil si de er interessante helt til man faktisk snakker med dem. Ikke det at det har så mye å si om man egentlig bare vil ha litt kos. " "Tro meg, menn går på smell etter smell der de avvises av kviner de vil ha. Mens kvinnene haøster alle fruktene fra menn som øsnker å ha et forhold til dem. Ergo, kvinner er kyniske." "Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot. " Slike utsagn leser vi stadig både her på KG og andre steder. Mitt inntrykk er at det knapt finnes noe land i verden der menn mer åpenlyst rakker ned på sine landskvinner og både i ord og handling viser at de foretrekker andre nasjonaliteter. Jeg fikk lyst til å starte en tråd der spørsmålet kort og godt er: Er norske kvinner faktisk for dårlige for norske menn? Eller sier dette fenomenet egentlig mer om norske mebb enn norske kvinner? Inlegget ditt er nedrakking på norske menn, men det er ikke et fenomen - Det er helt normalt i dag Endret 21. oktober 2009 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 21. oktober 2009 #19 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er hun norsk? Det kan du nok bare lure på Kate - det spiller jo ingen rolle ift debatten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. oktober 2009 #20 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så skjønner jeg deg rett så reiser jeg til Danmark om jeg er interessert i en blid og jordnær norsk jente? For her i landet er de jo ikke. hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå