Gjest gjest<3 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hadde visst ikke tenkt ut ALT før jeg blei gravid.. Begynte å telle uker her en dag, barnet kommer i april. Om jeg velger å være hjemme med 80% lønn så er permisjonen over i mars. Barnehageplass får man kanskje ikke før august? Det er vel da det er første inntak?.. Så må jeg gå uten jobb til august? (er GRØNN i dette. så ha litt takhøyde for evnt feil her.. ) Mannen kommer nok til å ta permisjonukene sine litt "spredt" fordi det er hans inntekt vi IKKE kan leve uten. Hvordan har dere andre gjort det? Dagmamma er ikke helt aktuelt..
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Det er mulig å få barnehageplass før høsten, mange som bytter barnehager i løpet av året Hvis din mann skal ta gradert permisjon er det kanskje mulig å kombinere det med at du gjør den siste delen av din permisjon og gradert. Da kan du og din mann være hjemme ett par dager i uken hver og dere kan utsette barnehage for småen litt Det går og ann å ta ferie ukene etter eller i løpet av(at man altså setter permisjonen på pause og tar ferie ukene isteden) permisjonen og på den måte utvide enda mer. Hvis du og din mann har 5 uker hver blir det 2 1/2 måede ekstra, men man vil jo være litt sammen i ferien og så la oss si 2 men det kommer jo helt ann på hva dere ønsker Det er i det hele tatt mange spennende måter å dele permisjonen på
Gjest gjest<3 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Mange gode tips her! Takker! Har heldgivis litt tid på å løse kabalen... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå