Gå til innhold

utdrikningslag - overstått!

Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Endelig kom turen til meg! Var alvorlig bekymret en stund, for nå er det bare jo en uke igjen!

Jeg hadde på forhånd fått et merkelig brev, der det meste var tull, men jeg skjønte at noen skulle komme og hente meg klokka fem i går, fredag. Jeg lurte fælt på hva som skulle skje, hadde fått beskjed om å ta med håndkle, toalettsaker og pent antrekk.

jeg ble standsmessig hentet i en veldig morsom og pyntet bil. Det var nok av rosa tyll, for å si det sånn... Forloveren og sjåføren ville ikke si noe om hva som skulle skje, men kjørte meg til et helt vanlig bolighus i nærheten. Så forlot de meg, med en flaske champagne og litt frukt. Så fikk jeg deilig aromaterapi og massasje i en og en halv time. Deilig, og akkurat det jeg trengte etter en ganske stressende tid!

De hentet meg da jeg var ferdig og kledd i finstasen, og så fikk jeg vite at vi skulle til en... butikk. Jeg klarte ikke å gjette hvor, men ble ført tilet spisested i nærheten der det ventet en haug med venninner. Forloveren min avslørte da at det ikke var utdrikningslag som skulle foregå, men et utspisningslag! Så fulgte et fantastisk etegilde/ matshow, der vi spiste oss gjennom ni (!) retter - noen med medvirkning fra meg og forloveren. Underveis fikk jeg gaver av alle, morsomme, alvorlige, store og små.

Det var så hyggelig, og absolutt den beste oppladningen jeg kunne få! Veldig fint at forloveren min hadde tatt meg på kornet, dette var faktisk min drømmekveld, siden jeg er veldig matinteressert. og avslapning - det trenger jeg virkelig.

Så nå er jeg veldig happy (og ikke lenger så anonym... er du her, søstern?) Gleder meg til neste lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som et utdrikningslag jeg kunne ha tenkt meg ja :). Ønsker dere alt vel for helgen som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...