Gå til innhold

Forrviret.

Gjest Loveispain

Anbefalte innlegg

Gjest Loveispain

Hei:) Jeg har nå i 5 månder hold kontakt med en gutt. Vi har ikke hatt sex fordi jeg ikke har følt meg trygg med han.. men jeg har ligget ved siden av han naken 3 ganger og så klart prøvde han å få meg til å ha sex med han. selv om jeg likte han klarte jeg ikke å gjøre det jeg følte meg ikke trygg på han.

han sender aldri meldinger det er alltid jeg som sender han meldinger.men han svarer alltid. Han sa at han ikke likte at jeg flørtet med andre gutter osv. Han sa også at han ikke hadde kontakt med andre jenter. han sa han ville bli bedre kjent med meg. Og en ting er sikkert han liker utsende mitt. Og det var jo han som sjekket meg opp og var sikkelig på på starten men med en gang jeg fikk følser for han trakk han seg unna.

sist jeg lå over hos han så hadde vi ikke sex. men to dager senere sende jeg han meld og da svarte han hva vil du egentlig? jeg sa rett ut at jeg ville jo være med han. han bare det går ikke kan du slutte å ringe meg. jeg orker deg ikke mer.

Han var bare ute etter sex ??

men vis han var det hvorfor gad han å sende meldinger med meg i 5 månder? Så jeg har sløset bort 5 månder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva han vil er ikke godt å vite. Men han har jo bedt deg om å slutte å ringe, så da bør du la det være opp til han å ta videre kontakt. Og innstille deg på at han sannsynligvis ikke kommer til å gjøre det. Det er hardt, jeg vet det (jeg er i en lignende situasjon og sliter med både å sove og spise), men tror ikke det kommer noe godt ut av at du fortsetter å ringe eller sende meldinger. Han vet at du er interessert, og han har telefonnummeret ditt.

Men jeg føler veldig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg har nå i 5 månder hold kontakt med en gutt. Vi har ikke hatt sex fordi jeg ikke har følt meg trygg med han.. men jeg har ligget ved siden av han naken 3 ganger og så klart prøvde han å få meg til å ha sex med han. selv om jeg likte han klarte jeg ikke å gjøre det jeg følte meg ikke trygg på han.

han sender aldri meldinger det er alltid jeg som sender han meldinger.men han svarer alltid. Han sa at han ikke likte at jeg flørtet med andre gutter osv. Han sa også at han ikke hadde kontakt med andre jenter. han sa han ville bli bedre kjent med meg. Og en ting er sikkert han liker utsende mitt. Og det var jo han som sjekket meg opp og var sikkelig på på starten men med en gang jeg fikk følser for han trakk han seg unna.

sist jeg lå over hos han så hadde vi ikke sex. men to dager senere sende jeg han meld og da svarte han hva vil du egentlig? jeg sa rett ut at jeg ville jo være med han. han bare det går ikke kan du slutte å ringe meg. jeg orker deg ikke mer.

Han var bare ute etter sex ??

men vis han var det hvorfor gad han å sende meldinger med meg i 5 månder? Så jeg har sløset bort 5 månder?

Hvis han bare var ute etter et knull ville han vel ikke holdt ut 5 måneder uten sex. Jeg synes han var veldig tålmodig jeg. Mulig du trettet ham litt ut, at det døde bort fordi dere liksom aldri kom igang.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Når du ikke følte deg trygg nok på han til å ha sex så lenge som 5 måneder, så skjønner jeg ikke hvorfor du hadde kontakt med han og hvorfor du fortsatt er interessert. Du burde jo ha gjort det slutt istedenfor å holde han på pinebenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gamle er dere? når man er eldre enn ca 18 blir nok veeldig mange lei og lurer på hva som skjer om man er sammen i 5 måneder uten sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren var sammen i noen mnd før vi hadde sex :) Og da var begge godt over tyve og hadde hatt tidligere forhold når vi møttes. Synest det var en fin måte å innlede forholdet på jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveispain

Ja begge er over 20.. Vi var aldri sammen som kjærester. Han har nok hatt sex med andre i disse måndene det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...