Gå til innhold

Sliter med å få orgasme!

Ra|cer

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få orgasme, har faktisk aldri opplevd det! Har vært sammen med typen min i litt over ett år nå, men har ennå ikke klart det!

Det er ganske frustrerende! Det er kjempedeilig å ha sex sammen med typen min å vi har et deilig sexliv bortsett fra at jeg ikke klarer få orgasme!

Har dere noen supre tips? Vi har fra før prøvd det meste som står rundt forbi! Men ingenting nytter! Typen min begynner å tro at det er han det er noe galt med, men de tviler jeg på siden jeg heller ikke har klart å få orgasme på egen hånd! Vi har det jo så utrolig deilig sammen å vet at hvis jeg hadde klart å fått orgasme så ville det blitt ennå mer supert!

Så hvis dere har noen super gode tips så hadde jeg blitt megaglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det beste tipset jeg kan gi deg er dette:

Slapp av og nyt sammen med partneren din. Vær gode mot hverandre og kjenn etter hva som er ekstra godt. Fortell eller vis partneren hva du liker ekstra godt, så er du rimelig sikker på at h*n gjør sitt beste for at du skal ha det godt.

Kort sagt:

Legg vekk tanken på orgasme, slapp av og nyt. Før eller siden får du det til, og i mellomtida har du det deilig. Orgasme er deilig, og prikken over ien når det gjelder sex, men ikke nødvendig for at sexen skal kunne kalles vellykka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Anne

Kanskje du skulle prøve litt på egen hånd, hva du syns er godt eller mindre godt.

Tenk på noe som gjør deg opphisset og lysten, og så utforsker du deg selv. Du må huske på at de aller fleste kvinner får orgasmen sin ved å stimulere klitoris. Bare pass på at du er våt og glatt på fingrene når du masserer klitorisen. Da er det aller best.

Som Revetispa sier, så er det viktig å slappe av og ta seg goooood tid når man utforsker kroppen sin.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale orgasmekremen ViaCreme som smøres på området rundt klitoris for økt blodtilførsel.

Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt mer info om ViaCreme:

VIACREME - KVINNENS ALTERNATIV!

Hva er Viacreme?

Viacreme for Kvinner er en naturlig fremstilt krem som påføres klitoris og området rundt, og som stimulerer til seksuell lyst ved at den gir en "varmende og pirrende" følelse. Bruk av Viacreme skal gi en kraftigere orgasmefølelse og også gjøre det lettere for kvinner som sjelden eller aldri får orgasme å oppnå total seksuell tilfredsstillelse.

Hvorfor Viacreme?

Statistikker kan fortelle at et av tre forhold går over styr på grunn av seksuell frustrasjon og problemer i sexlivet. Med Viacreme opplever kvinner en sterkere følelse under samleiet - og kremen kan bidra til at samlivet og sex med partneren kan bli mye mer lystbetont. Men Viacreme kan også med hell benyttes sammen med vibratorer og dildoer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal prøve med dusjestrålen jeg. Det var slik jeg fikk orgasme første gangen. Tenk på noe erotisk og kos deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg sleit/sliter med det samme som deg. Fikk aldri orgasme hverken på egenhånd eller med partner.

Etter mye "slit" kjøpte vi en vibrator som også stimulerer klitoris, og det skulle ikke mange omgangene til før jeg fikk min første orgasme. :sjarmor:

Hva med å prøve det? Ellers så er det jo det flere nevner her, at man må slappe av og være i "trygge" omgivelser. For oss som sliter med dette, er ikke dette desverre bestandig nok til å få den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...