Gå til innhold

Hva foretrekker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon om dette i venninnegjengen. Det var enstemmig i gjengen at kort og tykk penis var bedre enn en lang og tynn.

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på mye egentlig, bøyning, teknikk osv.. Men hvis den er helt rett vil jeg nok si at jeg heller vil ha en som er kort og tykk enn en som er lang og tynn.. Bunning er ikke akkurat det beste jeg veit :sjenert:

Skrevet
Hadde en diskusjon om dette i venninnegjengen. Det var enstemmig i gjengen at kort og tykk penis var bedre enn en lang og tynn.

Hva mener du?

Kort og tykk om det må velges en av kategoriene. Men det beste er jo perfekt lang og perfekt tykk;)

Skrevet

Hva jeg foretrekker kommer kun ann på personen penisen henger fast i :rødme:

Skrevet
Hva jeg foretrekker kommer kun ann på personen penisen henger fast i :rødme:

Jeg er helt enig i den, svaret mitt var basert på hvis man kun ser på penisen. :) Mye mer viktig hvem den henger på ja :)

Skrevet

Jeg foretrekker kort og tykk. Uansett så hviler alt på om mannen kan bruke den eller ikke ;)

Gjest Gjest_Ståle_*
Skrevet

Har 14,5cm lang, og ca 14 cm i omkrets. Er det ikke så ille likevel det da? Har lest her inne, og fått inntrykk av at det er alt for lite..

Skrevet

Jeg syntes også at tykkelsen er viktigere en lengden

Skrevet

Har ikke noe videre sammenlikningsgrunnlag.

Men synes helt klart kort og tykk høres best ut.

Veldig lang høres vondt ut.

Skrevet

Tykkelsen er viktigist! Kort og tykk om jeg må velge. :)

Skrevet

kort og tykk. men mannen har mer å si, er ikke sånn: "få se pikken din før jeg bestemmer meg om jeg vil ha sex med deg eller ikke!"..

Skrevet

Definitivt tykkere som er best!

Gjest Gjest_Marion_*
Skrevet

Kjæresten min sin penis er på 13 cm, og tykkelsen har jeg ikke "sjekket", men den er perfekt for meg :) Den rekker ikke bunn, bare når har trykker på nedover i misjonæren. Og jeg elsker den personen som penisen sitter på, så alt er perfekt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...