Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har i flere år nå fått en form for "feber" når jeg våkner i perioder hvor meg stresser mye på vinteren. Jeg har holdt på med FAM i flere år, så jeg vet det ikke er en reell feber. Men jeg har varm hud, får lettere øket puls ved fysisk aktivitet, og er generelt småfrynsete. Merker også at det blir verre om jeg spiser for mye sukker (mistenker også seitan (rent gluten), men der holder jeg fortsatt på å eliminere. Brød tåler jeg helt fint). Kulde og fysisk aktivitet reagerer jeg også sterkt på. Dusj virker ofte til å bedre situasjonen. CRP har blitt tatt et par ganger, men er helt fin. Men det er den nå selv om jeg har kraftig UVI (nivå: Går ikke dette over snart tar jeg livet av meg, og jeg har en høy smerteterskel), og jeg mener jeg har hatt nær 0 i utslag ved bronkitt/lungebetennelse også. Husker ikke helt detaljene i dette, utover at CRP skjelden har vært enig med allmenntilstanden min. Så vinteren er stort sett en artig sesong for meg. Jobber kveld og natt, så jeg klarer heldigvis å komme meg opp tidlig nok til at kroppen får stabilisert seg før jeg skal på jobb, men det er irriterende. Hva kan dette skyldes egentlig? Jeg har en mistanke om at om jeg klarer finne funksjonene bak, så kan jeg lettere holde det under kontroll, eller i beste fall bli kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå