Gå til innhold

Kostyme til Halloween!

TheBlow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå på houseoffashion.no =) Der har de litt forskjellig utvalg=)

Ellers kan du jo søke på "halloween kostyme" på google=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hahaaaaaaaaa

hitler, stalin, indianer, heks, jack the ripper (ev. offer), emo, sjørøver, karakter fra favorittfilmen, vampyr, svampebob, nugattiboks, dasspapir......BRUK FANTASIEN!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Du sier ikke noe om hvor du bor, men er du i Oslo så har Standard ved Steen og Strøm godt utvalg i alt til utkledning - inkludert parykker, hatter og sminke. De har nettside også: http://www.festmagasinet.no/

Følgende tips er litt avhengig av hva du har i skapet og hvordan du ser ut:

Japansk geisha: du trenger en silke(-aktig) kimono og mørk parikk eller mørkt oppsatt hår. Stikk pinner gjennom håret, kjør på med hvit sminke go definerte øyne, ha på små tøfler eller liknende, så har du et kostyme de fleste vil gjenkjenne. Under kan du ev. ha en silkekjole, om du føler det blir for nakent, og du kan også prøve deg på en obi (svært belte med "knute" bak) om du vil tette litt.

Pocahontas: Lange fletter, kanskje med bånd flettet inn, frynsekjole (gjerne skinndetaljer), hårbånd, kanskje en fjær eller to.

Pirat: knebukser, stort skinnbelte eller tau knyttet rundt livet, hvit skjorte (bunadsskjorte, om du har - perfekt), eller kanskje stripete t-skjorte, vest eller jakke med masse knapper, trekanthatt eller strikkelue (kommer an på om du vil være kaptein eller vanlig mannskap), bunadssko med spenne, kosedyr-papegøye sydd fast på skuldra (ha-ha), plastsverd

Bruk fantasien! Ofte kan du bruke ting du har og sette det sammen til et antrekk. Kanskje må du supplere med en hatt eller detaljer, men dette pleier ikke å være så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv satser jeg nettingstrømpebukse, svart kjole, kaninører, sløyfe i halsen og en kaninhale på stumpen ! Hentet inspirasjonen for en film jeg så for lenge siden : Mean Girls. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jesusfashion

Heisann undrende, vi har lagt ut to forslag til Halloweenkostymer på bloggen vår

Link fra bilet under!

xoxo Jesusfashion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha leitet høyt og lavt etter kostyme har jeg valgt å lage selv. Jeg skal gå som marihøne. Kanskje ikke så skummelt, men det skiller seg nok ut :P

Skal ha på en sort singlet med en rød over, så et sort tyllskjørt (lag på lag) som jeg drar opp til midjen. Da når det meg til midt på lårene. KOmbinerer dette med rød strømpebukse og sorte sko. På skjørtekanten skal jeg feste små klesklyper med marihøner på (egentlig skulle jeg lime marihøner på selve stoffet, men alle hobbybutikkene er jo utsolgt, så da blir det det nest beste). Så, som prikken over I-en skal jeg lage en marihønnekappe. Har rødt stoff som jeg syr om til en kappe (festes med sort silkebånd) og syr fast sorte prikker. For å få vingeeffekt, klippes stoffet i to deler med avrundet kant, som så sys overlappende på toppen. Så slår vi til med hårbøyle med piperenserantenner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...