Gå til innhold

Ris på stumpen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei lurer på om det er mangen som liker å få ris på rompa? :lur: Jeg liker tanken på det, men har aldri prøvd. Vet at det er en del av bdsm, men jeg tenner ikke på pisk, lakk org lær og sånn. :nei: Bare spanking lissom. Er det mangen som bare liker det. Føler at min seksuelle tenning ikke passer inn i normale forhold eller bdsm forhold. :sjenert: Jeg føler at de fleste som like bdsm like mye mer smerte enn bare spanking.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

I like it too hmm :lur:

Jo men det er sånn at visst noen sier de liker spanking så plutselig er de medlem av SMIL. Ikke noe i mot folk som liker å være slave eller hersker eller whatever, men bdsm er jo så mye, men folk flest(tror jeg) forbinner det med seriøs smerte, kveling, lakk og lær, slave, hersker opplegg. De som liker det skal få lov seff, men det burde ha vært en kategori som innhold mild bdsm. :skravle: Hva kan vi kalle den?

Dessuten liker jeg ikke når folk forbinner spanking med barndom. Jeg syns det er ekkelt at folk tror at jeg har daddy issues av den grunn. Trust me... tenker ikke på pappa eller mamma når jeg leker.

Skrevet

Jeg liker også dette.

SMIL kan man ikke ta seriøst lenger. Det er i grunnen mest en sexklubb eller sjekkeklubb for folk som liker lakk og lær klær.

Det vitkigste er at man driver med de greiene man liker og som partneren liker. Hva man kaller det er ikke så farlig.

Skrevet

herregud så kaninkåte jenter er. Kvinner er mye kåtere enn menn, selv om menn blir framstilt som de kåteste

Skrevet (endret)
herregud så kaninkåte jenter er. Kvinner er mye kåtere enn menn, selv om menn blir framstilt som de kåteste

Og her trodde jeg vi var kommet over hele "omg har kvinner også seksualitet" for en 20-30 år siden.

Det er da fullt mulig å hinte til partneren (enten subtilt eller mindre subtilt) om at du tenner på spanking, uten at vedkommende av den grunn behøver å troppe opp i full gimp suit, bevæpnet med en Cat o' Nine Tails.

Endret av Zealuu
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter
Skrevet

Selv om du er impotent betyr det ikke at resten av gutta er det ;-)

Gjest Spank me
Skrevet

Avsporing her.

Ja jeg liekr det også, men jeg er enig at det er vanskelig å hinte til at man liker å bli spanka i er normalt forhold. Enkelte partnere har vel vanskeligheter å slå og. Noen blir kanskje helt: Hæ vil duat jeg skal slå deg??? Det spørs... :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...