Eliza Doalot Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en Nespresso-maskin, primært for å lage espresso, men jeg vil ha mulighet til å varme melk/lage melkeskum. Jeg har tidligere sett på Lattissima, men har nå begynt å titte litt på modellen Citiz med Aeroccino. Jeg ser også at det er en annen modell med melkesteamer som heter D290. Er det noen som har erfaring med noen av disse modellene, og kan si noe om fordeler og ulemper med de forskjellige? Hvordan fungerer Aeroccinoen ift en vanlig steamer?
Umuriel Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Vi har Aeroccino, og den er en slags beholder med en magnetisk visp i bunnen som skummer melka. Du kan se video av den på youtube. Får veldig fint melkeskum av den. Følger med en annen visp også som ikke lager så luftig skum.
Eliza Doalot Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar! Jeg har sett videoen, og den ser jo veldig praktisk ut. Fungerer den like bra som det ser ut som der? Er den praktisk i bruk, lett å rengjøre, godt resultat osv?
Umuriel Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar! Jeg har sett videoen, og den ser jo veldig praktisk ut. Fungerer den like bra som det ser ut som der? Er den praktisk i bruk, lett å rengjøre, godt resultat osv? Er bare å sette støpselet i kontakten, fylle melk opp til streken og trykke på knappen. Så lager du kaffe i mellomtida, og vips, så er det ferdig! Jeg er jo glad i mye melkeskum, så jeg syns den gjør jobben sin. Og som sagt så følger det med en annen sak også som lager mindre skum, men den har jeg ikke brukt. Det er et slags belegg inni beholderen som gjør den veldig lett å rengjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå